W trzecim kwartale tego roku Chevrolet sprzedał na całym świecie 1,2 mln samochodów, co jest najlepszym rezultatem w okresie od lipca do września w stuletniej historii marki. Z kolei w pierwszych dziewięciu miesiącach 2011 r. Chevrolet sprzedał 3,6 mln aut na całym świecie. Wynik ten zapowiada osiągnięcie najlepszego w historii wyniku sprzedaży w roku kalendarzowym. Chevrolet zanotował dwucyfrowe wzrosty sprzedaży za trzeci kwartał na 20 rynkach w Azji, Europie oraz Ameryce Północnej i Południowej. Wzrost sprzedaży Chevroleta w trzecim kwartale: Ukraina - 70.8 proc.; Rosja - 64.0 proc.; Tajlandia - 57.9 proc.; Afryka Pd. - 50.9 proc.; Wietnam - 50.3 proc.; Malezja - 47.9 proc.; Filipiny - 45.5 proc.; Argentyna - 44.1 proc.; Izrael - 33.2 proc.; Francja - 30.4 proc.; Słowacja - 28.2 proc.; Słowenia - 24.1 proc.; Niemcy - 23.3 proc.; Indie - 21.3 proc.; Meksyk - 21.2 proc.; Kolumbia - 19.4 proc.; Chle - 18.6 proc.; Chiny - 18.4 proc.; USA - 14.2 proc. W Polsce w pierwszych dziewięciu miesiącach 2011 r. nabywców znalazło 5 441 nowych Chevroletów, co oznacza 22 proc. wzrost w porównaniu do analogicznego okresu rok wcześniej. Jest to najwyższy wynik sprzedaży w historii Chevroleta w naszym kraju. Rekordowy okazał się również sam III kwartał, kiedy to sprzedano 1 725 nowych Chevroletów, czyli o 26 proc. więcej niż w tym samym czasie w 2010 r. (dane wg. Samaru). Mocna pozycja Chevroleta na świecie pomogła marce osiągnąć najszybsze tempo rozwoju na tle rynku: sprzedaż Chevroleta wzrosła o 13,8 proc. w stosunku do analogicznego okresu w ubiegłym roku, natomiast cały rynek wzrósł o 3,9 proc. W pierwszych dziewięciu miesiącach roku Chevrolet osiągnął trzykrotnie wyższy wzrost sprzedaży (14,4 proc.) niż wzrost sprzedaży całego przemysłu motoryzacyjnego (4,5 proc.). Źródło: Chevrolet