Zamknij Ta strona korzysta z ciasteczek aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze strony oznacza, że zgadzasz się na ich użycie.

PSO Flota zmienia się w Inflota

Po ponad 15 latach obecności na rynku PSO Flota zmienia nazwę. Kluczowy jest w niej fragment „In”. To nawiązanie do innowacyjności, inteligentnych rozwiązań i indywidualnego podejścia do klientów.

Zmiana nazwy na Inflota podkreśla unikatowe podejścia i oferowane wartości. Rebranding idzie w parze z rozwojem przedsiębiorstwa, które już teraz obsługuje wielu klientów z całej Polski – głównie w zakresie zarządzania ogumieniem.

Podjęcie decyzji o rebrandingu to przede wszystkim sposób, by uwydatnić najważniejsze korzyści współpracy. Klienci firmy Inflota mogą skorzystać z rozwiązań, które pozwalają poradzić sobie z wyzwaniami wymagającego, dynamicznego rynku transportowego. Warto zwrócić uwagę na różne znaczenia członu „in”, znajdującego się w nowej nazwie – odnosi się on do innowacyjności, inteligentnych rozwiązań i indywidualnego podejścia, będących podstawą funkcjonowania firmy.

Usługi bez zmian

Choć zmiana nazwy oznacza rozpoczęcie nowego etapu w historii firmy, zakres oferowanych usług pozostaje bez zmian. Klienci nadal mogą liczyć na profesjonalne wsparcie w kwestii obsługi floty, a w szczególności – zarządzania oponami, głównie w obszarze wymiany i serwisowania ogumienia. Inflota stawia przy tym na elastyczność, nowoczesne rozwiązania i najwyższą jakość. To między innymi mechanika fast-fit, która opiera się na szybkim wykonywaniu podstawowych przeglądów, napraw i wymian. W połączeniu z rozwiązaniami dotyczącymi obsługi ogumienia można zatem znacznie zwiększyć wydajność działania swojego przedsiębiorstwa transportowego, niezależnie od sytuacji.

Inowacyjne podejście

Rebranding firmy jeszcze bardziej uwydatnia innowacyjność, która charakteryzuje markę już od początku jej działalności. Zaawansowane rozwiązania technologiczne stosowane przez przedsiębiorstwo mają spore znaczenie dla klientów – dzięki nim można liczyć na nowy standard zarządzania flotą, jeszcze lepiej dopasowany do wyzwań wymagającego sektora transportowego.
Jednym z przykładów jest dedykowany system Extranet, w ramach którego dostępny jest m.in. indywidualny panel klienta, terminarz wymiany opon czy zapis historii obsługi pojazdów. Ponadto Inflota oferuje specjalną aplikację dla kierowców, która ułatwia bieżące zarządzanie flotą.

Indywidualne wsparcie

Wymagania i potrzeby przedsiębiorstw działających w branży transportowej mogą być zupełnie różne. Dlatego Inflota skupia się w swojej ofercie na indywidualnym podejściu. Usługi można personalizować m.in. pod kątem dostępnego budżetu, liczby pojazdów czy sposobu wykorzystania floty. Do tego dochodzi dostosowywanie samego procesu obsługi z opcją indywidualnego opiekuna – dzięki temu wszyscy klienci mogą uzyskać wsparcie dopasowane do specyfiki konkretnej działalności.

Inteligentne rozwiązania

Rozwiązania cyfrowe sprawiają, że dostęp do profesjonalnego wsparcia jest łatwiejszy, a zarządzanie flotą staje się wygodniejsze. Dzięki temu można liczyć na łatwą integrację z innymi systemami, np. z oprogramowaniem typu TMS lub ERP.



Przeczytaj również
Popularne