Jarosław Kwiecień obejmuje funkcję dyrektora sprzedaży marki Opel. Na nowym stanowisku będzie odpowiadał za działania sprzedażowe niemieckiej marki na polskim rynku.
Jarosław Kwiecień karierę w branży motoryzacyjnej rozpoczął w 1996 roku. Z marką Opel związany jest od 2010 roku, kiedy to objął funkcję managera ds. komunikacji marketingowej, a następnie od stycznia 2014 roku aż do chwili obecnej odpowiadał za sprzedaż flotową marki, jako manager ds. sprzedaży flotowej.
Swoją ponad dwudziestoletnią karierę zawodową rozpoczynał od współtworzenia Działu Marketingu firmy Almeco, wyłącznego importera marki Saab w Polsce, gdzie sprawował funkcję marketing managera, a następnie dyrektora sprzedaży i marketingu. Od 2004 roku kontynuował swoją pracę w strukturach General Motors Poland, najpierw odpowiadając za działania marketingowe marki Saab, a następnie za komunikację marketingową marki Opel.
Opel