Późnym popołudniem kierowca firmy logistycznej dociera do głównego oddziału swoim elektrycznym samochodem dostawczym. Poziom naładowania akumulatora jest niski. Nagle pojawia się pilne zlecenie: Przedsiębiorstwo przemysłowe w mieście oddalonym o około 80 kilometrów pilnie potrzebuje części zamiennej do maszyny. Przy napędzie wyłącznie elektrycznym samochód dostawczy nie dałby rady, ponieważ zabrakłoby czasu na podładowanie akumulatora. Jednak kierowca szybko aktywuje silnik benzynowy zwiększający zasięg w modelu VN5 od LEVC. Dzięki temu pojazd może przejechać dodatkowe 391 kilometrów, czyli więcej niż potrzeba na dostarczenie części i powrót do bazy. W czasie pracy silnik zwiększający zasięg ładuje przy okazji akumulator.
Dzięki połączeniu napędu elektrycznego i dodatkowego silnika benzynowego VN5 rozwiązuje dwa główne problemy spotykane często w elektrycznych pojazdach dostawczych: ograniczony zasięg i brak wszechstronności. Daje to pojazdom użytkowym marki LEVC prawdziwą przewagę nad konkurencją. Umożliwiają one ekologiczne pokonywanie krótkich odcinków oraz spontaniczne, bezproblemowe odbywanie dłuższych tras. „Wykorzystaliśmy nasze wszechstronne doświadczenie zdobyte w sektorze taksówek i stworzyliśmy wytrzymały, wysokiej jakości samochód dostawczy, który może przemieszczać się z zerową emisją spalin oraz na długich trasach”, powiedział prezes LEVC, Jörg Hofmann.
Kierowcom firm transportowych podoba się w VN5 nie tylko jego wszechstronność. VN5 jest również o krok przed konkurencją pod względem komfortu: Wnętrze pojazdu oferuje wysokiej klasy wyposażenie z wygodnymi fotelami, dużym wyświetlaczem do odtwarzania multimediów i nawigacji oraz z wysokiej jakości materiałami. Podczas gdy inne samochody dostawcze skupiają się wyłącznie na funkcjonalności, VN5 punktuje również w zakresie komfortu i łatwości obsługi. Elektryczny samochód dostawczy jest więc przyjemny w prowadzeniu nawet podczas długich dni pracy.
Wreszcie, co nie mniej ważne, VN5 wyróżnia się na drodze: Dzięki kultowemu brytyjskiemu wzornictwu tego samochodu dostawczego jego właściciele z pewnością zwrócą na siebie uwagę. Ich firma będzie zawsze w centrum uwagi — w mieście, na drodze i na autostradzie. Dzięki dużej pojemności do 5,5 m3, ładowności netto do 735 kg oraz wszechstronnym możliwościom załadunku przez drzwi boczne i tylne ten elektryczny samochód dostawczy jest prawdziwym wołem roboczym o wyrafinowanym wyglądzie klasycznego brytyjskiego pojazdu. „Wierzymy, że VN5 pozwoli nam ustanowić nowe standardy w zakresie ekologicznej mobilności w sektorze pojazdów użytkowych. Oferuje nie tylko atrakcyjne koszty eksploatacji, lecz spełnia również rosnące zapotrzebowanie firm i klientów na czystsze, bardziej ekologiczne pojazdy użytkowe”, powiedział Hofmann.