W Polsce samochód jest dostępny dla poziomu wyposażenia Equilibre, z akumulatorem trakcyjnym 40 kWh i silnikiem elektrycznym o mocy 130 KM w cenie 154 390 zł.
W przypadku poziomu wyposażenia Techno samochód jest dostępny z akumulatorem trakcyjnym 60 kWh i silnikiem elektrycznym o mocy 220 KM w cenie od 189 390 zł.
Decydując się na zakup Megane E-TECH elektrycznego, osoby fizyczne i przedsiębiorcy mają możliwość uzyskania bezzwrotnej dotacji w wysokości 18 750 zł lub 27 000 zł z programu rządowego „Mój elektryk”. Kwota dotacji 27 000 zł dotyczy osoby fizycznej posiadającej Kartę Dużej Rodziny lub przedsiębiorcy przy średniorocznym przebiegu wyższym niż 15 000 km.
Zawsze aktualne oprogramowanie
Megane E-TECH elektryczny to również szereg aplikacji mobilnych. Oferta obejmuje 5-letni abonament na pobieranie danych dla systemu OpenR Link. Stałą aktualizację danych gwarantuje bezprzewodowa aktualizacja oprogramowania sprzętowego (Firmware Over-The-Air, inaczej FOTA).
Megane E-TECH elektryczny jest również objęty 2-letnią gwarancją z usługą assistance dostępną 24 godziny na dobę 7 dni w tygodniu oraz 8-letnią gwarancją (lub do 160 000 km) na akumulator trakcyjny.
CENY NOWEGO RENAULT MEGANE E-TECH ELEKTRYCZNEGO BRUTTO
|
Equilibre |
Techno |
iconic |
40 kwh 130 KM |
154 390 PLN |
167 390 PLN |
- |
60 kwh 220 KM |
176 390 PLN |
189 390 PLN |
202 390 PLN |
Z racji ograniczonego przeszklenia nowość Renault wygląda dość masywnie. Ma też wiele cech współczesnych crossoverów, jak np. rozbudowane nakładki na progi i nadkola w ciemnej kolorystyce. Uwagę zwraca też zupełnie nowe logo marki. Renault chwali się innowacyjnym ekranem OpenR, który łączy dane z instrumentów pokładowych z systemem multimedialnym w jednym urządzeniu. Renault nie opracowywało go samemu, a przy współpracy z firmą Google Automotive Services. Oznacza to, że powoli producenci samochodów przestają na siłę rywalizować z wielkimi koncernami amerykańskimi. Do tej pory efektem rywalizacji były potężne fundusze wydawane na rozwój własnych technologii, po czym klienci i tak z nich nie korzystali od razu włączając aplikacje Apple CarPlay lub Android Auto.
Dotychczasowe spalinowe Megane nie zniknie z oferty. Zostanie jedynie gruntownie zmodernizowane, również pod kątem wizualnym, i przez kilka lat będzie oferowane równolegle z modelem Megane E-Tech.
PD / Renault