Podczas targów IAA Transportation Ford zaprezentował pierwszego w historii Rangera w wersji PHEV. Auto o napędzie hybrydowym z ładowaniem zewnętrznym w trybie bezemisyjnym potrafi przejechać ok. 45 km.
Ford F-150 Lightning, czyli elekteyczna wersja kultowego F-150 nie okazał się takim przebojem jak liczono. Może z pikapaki w wersji hybrydowej będzie lepiej. Na targach IAA Transportation ford pokazał hybrydowego Rangera. To pierwszy pick-up w segmencie, napędzany takim zespołem, łączącym silnik elektryczny z 2,3-litrowym silnikiem benzynowym EcoBoost Forda. W efekcie samochód generuje najwyższy moment obrotowy spośród wszystkich dostępnych modeli Rangera a przy tym takie same osiągi w zakresie ładowności, zdolności holowania i dzielności w terenie.
Na razie brak szczegółów dotyczących zasięgów. Nieoficjalnie mówi się, że hybrydowy Ranger potrafi przejechać w trybie bezemisycjnym do 45 km.