Zamknij Ta strona korzysta z ciasteczek aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze strony oznacza, że zgadzasz się na ich użycie.
FED 2024

Do wersji spalinowej dołącza elektryczna. Renault Master electric wyceniony

Nowy Master E-Tech 100 electric w najtańszej odmianie L2H2 kosztuje 237 tys. zł. netto. Jego dłuższa odmiana jest droższa o 1200 zł. Auto, choć dostępne z dwoma pojemnościami akumulatorów, na polskim rynku sprzedawane będzie wyłącznie z większym pakietem long range 87 kWh.

Renault Master w elektrycznej wersji E-Tech 100% electric w zależności od kraju jest dostępny z dwoma pojemnościami baterii trakcyjnych: 40 kWh (z zasięgiem do jazdy miejskiej) oraz 87 kWh (na dłuższe trasy). W Polsce jednak importer nie zdecydował się wprowadzić do sprzedaży wersji „do miasta”, czyli z baterią 40 kWh a jedynie z większą 87 kWh.

Biorąc pod uwagę fabryczne średnie zużycie prądu na poziomie 24

,5 kWh na sto kilometrów, mała bateria pozwalałaby przejechać zaledwie 160 km. W przypadku większej producent deklaruje zasięg nawet do 460 km. Jak to możliwe, skoro z czystej kalkulacji wynika zaledwie 355 km? Wszystko dzięki innowacyjnemu systemowi regulacji temperatury oraz rekuperacji.

 

Auto ma silnik elektryczny o mocy 140 KM a moc ładowania to 22 kW AC i 130 kW DC. Oferta w Polsce obejmuje wersje w dwóch typach nadwozia: L2H2 (237 000 zł netto) oraz L3H2 (238 200 zł netto). Samochód może być objęty dopłatami nawet do 70 tys. zł w ramach programu „Mój Elektryk”.

Mobilne biuro

Dla porównania najtańsza wersja spalinowa Mastera Furgon, o którym więcej pisaliśmy TUTAJ, z silnikiem Diesla 2.3 l o mocy 110 KM kosztuje 124 500 netto (L1H1).

Renault Master spalinowy - wyceniony.

Nowy Master ma ulepszone kluczowe parametry i poprawiony niski współczynnik oporu powietrza. Co ważne w tego typu samochodach, ma także lepszą zwrotnością.
Wnętrze jest bardziej ergonomiczne, schowki w kabinie mają do 135 litrów, a funkcja mobilnego biura została poprawiona.

Nowe Renault Master E-Tech 100% electric potrafi przewieźć 1625 kg (DMC 4250 kg) oraz ciągnąć przyczepę o masie do 2,5 t.

"Extra" wyposażenia

Podobnie do wersji spalinowych Nowy Master jest furgonem dostępnym w bogato wyposażonej już w standardzie wersji extra. Wyposażenie standardowe obejmuje m.in. system multimedialny openR link 10", światła mijania oraz do jazdy dziennej LED, klimatyzację sterowaną manualnie, czujniki parkowania tylne, system automatycznego hamowania awaryjnego, system utrzymania pasa ruchu, regulator prędkości z ogranicznikiem, kanapę 2-miejscową typu "mobilne biuro" ze schowkiem.

Przeczytaj również
Popularne