Zamknij Ta strona korzysta z ciasteczek aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze strony oznacza, że zgadzasz się na ich użycie.

Premiera Melexa o DMC 3,5 tony

Melex wprowadza do oferty pierwszy w swojej historii elektryczny samochód dostawczy o DMC 3,5 tony, który nosi nazwę N.Truck. Przypominamy, że mielecki producent jak dotąd specjalizował się w produkcji pojazdów wolnobieżnych.

Premierowy Melex N.Truck ogólnymi kształtami przypomina nieco dotychczas oferowane modele wolnobieżne. Jednak jest już samochodem dostawczym innej kategorii homologacyjnej N1. Tym samym możemy się już nim swobodnie poruszać po większości dróg w Polsce. Mielecka nowość ma nadwozie o szerokości 150 cm, czyli nawet mniejszej niż miejskie samochody segmentu A. Wymiary mają być właśnie jego atutem, gdyż z powodzeniem umożliwią przejazd np. wąskimi uliczkami lub między regałami na obszarach hal magazynowych. Producent zamierza oferować model w dwóch rozstawach osi: 250 oraz 300 cm. Użytkownikom zaimponuje niewielki promień skrętu N.Trucka - zależnie od rozstawu wynosi od od 490 do 590 cm.

Prędkość maksymalna Melexa nie jest oszałamiająca - 70 km/h, nieco lepiej wygląda kwestia zasięgu. Baterie litowo-jonowe pozwolą na przejechanie ok. 150 km na jednym ładowaniu. Przy wykorzystaniu komunalnym w mieście te parametry są zupełnie wystarczające. Zwłaszcza, że bardzo dużą zaletą pojazdu jest spora ładowność. Melex może przewieźć ładunki o masie dwóch ton. Przedsiębiorca będzie mógł nabyć Melexa z napędem na przednią oś lub na cztery koła.

Seryjna produkcja modelu N.Truck ma się rozpocząć na początku 2021 roku. Wówczas poznamy więcej informacji nt. zastosowanego napędu, wyposażenia oraz ceny.

 

PD

Przeczytaj również
Popularne