Nissan rozbudowuje w Polsce sieć sprzedaży pojazdów elektrycznych. Obejmuje już ona blisko 90% wszystkich punktów dealerskich marki w Polsce.
Osoby zainteresowane zakupem zeroemisyjnych modeli Nissana – LEAF oraz e-NV200 – mogą wybierać spośród 41 punktów dealerskich marki, które zlokalizowane są we wszystkich województwach. Rozwój sieci będzie miał również istotne znaczenie dla obecnych posiadaczy samochodów elektrycznych, którzy będą w stanie znacznie sprawniej przeprowadzić np. coroczny serwis swojego pojazdu.
Poza poszerzaniem sieci dealerów oferujących samochody elektryczne, Nissan prowadzi intensywne działania, mające na celu modernizację wszystkich obiektów marki zgodnie z nową Koncepcją Sprzedaży Detalicznej. Dzięki temu klienci mogą zapoznać się z ofertą japońskiego producenta w nowoczesnych i multimedialnych salonach. Osoby odwiedzające punkt sprzedaży same decydują o tempie swojej wizyty, a rozmowy z doradcą handlowym lub serwisowym są prowadzone przy kameralnych stolikach.
„Wprowadzając zmiany w salonach zależało nam, żeby klienci planujący zakup samochodu wyposażonego w szereg innowacyjnych rozwiązań technologicznych dokonywali tego w nowoczesnym, przyjaznym wnętrzu. W ten sposób zyskaliśmy efekt spójności, w który doskonale wpisują się pojazdy zeroemisyjne” – dodaje Robert Prusiński.
W wyniku wprowadzonych zmian liczba punktów dealerskich Nissana oferujących sprzedaż oraz serwisowanie samochodów elektrycznych wzrosła do 41. Salony zlokalizowane są we wszystkich 16 województwach.
Nissan