Elektryczny kombivan Peugeota - e-Rifter zachowuje wszystkie atuty wersji spalinowych, nie traci nic ze swych zalet użytkowych i umożliwia bezemisyjną jazdę w strefach ograniczonego ruchu w centrach miast. Wyposażony jest w cyfrowy i-Cockpit.
Elektryk Peugeota oferowany jest w długościach nadwozia Standard i Long i do 7 miejsc siedzących. Posiada bagażnik o pojemności do 1 050 litrów przy pięciu miejscach siedzących oraz możliwość holowania przyczepy o masie do 750 kg.
Peugeot e-Rifter zaprojektowany na modułowej platformie EMP2 (Efficient Modular Platform) oferuje w 100% elektryczny silnik o maksymalnej mocy 100 kW i maksymalnym momencie obrotowym 260 Nm, dostępnym od momentu rozruchu, który zapewnia natychmiastową reakcję na wciśnięcie pedału gazu, bez wibracji, hałasu, konieczności zmiany biegów, zapachu spalin i oczywiście bez emisji CO2.
Elektryczny zespół napędowy (silnik elektryczny i falownik oraz ładowarka z przetwornicą prądu stałego na prąd zmienny) jest podobna do zamontowanej w modelu PEUGEOT e-TRAVELLERZE. Podobnie jak w przypadku tego modelu, została zmodyfikowana przekładnia redukcyjna, aby spełnić potrzeby użytkowników pojazdów użytkowych w zakresie ładowności.
Peugeot