Usługa Arval Connect oparta jest na odświeżonej platformie telematycznej. Arval zmodernizował dotychczasową ofertę usług połączonych (tzw. connected services) Arval Active Link.
Arval od 10 lat inwestuje w telematykę i obecnie w wynajmowanej flocie ma już 400 000 pojazdów podłączonych do sieci. Ambitnym celem firmy, ogłoszonym w strategii Arval Beyond, jest włączenie do sieci 1,5 miliona pojazdów (75% wynajmowanej floty) do końca 2025 roku.
Arval Connect - korzyści dla klientów:
Klienci otrzymują indywidualne wsparcie w trakcie wdrożenia projektu, by proces onboardingu aut i kierowców zakończył się sukcesem.
– W czasach, gdy firmy ściśle monitorują emisję CO2 i flotę, chcemy pomóc klientom w realizacji ich celów poprzez inteligentną mobilność. Arval Connect to narzędzie doradcze w zakresie wynajmu, które umożliwia osiąganie wymiernych korzyści i podejmowanie lepszych decyzji. Oferujemy innowacyjne podejście do promocji bezpiecznej i świadomej ekologicznie jazdy – komentuje Alain van Groenendael, Prezes i Dyrektor Generalny Arval.
System Arval Connect został już wdrożony w 22 krajach, w tym w Polsce.
– Mocną stroną Arval Connect jest to, że nasze rozwiązanie jest gotowe do użycia „od ręki”. We flocie składającej się z pojazdów Arval, wszystkie dane o samochodach i umowach są automatycznie pobierane na platformę i uzupełniane o dane telematyczne. Także transakcje z kart paliwowych są automatycznie przesyłane i łączone z aktywnością pojazdu w celu monitorowania zużycia paliwa. Klienci zyskują więc duże wsparcie bez dodatkowego obciążenia pracą administracyjną – mówi Maciej Przyborowski, Connected Cars & Mobility Manager w Arval Service Lease Polska.
Arval