Renault jest już w Polsce dwie dekady. W tym czasie firma stała się jednym z głównych graczy na rynku motoryzacyjnym, także flotowym w kraju i jest liderem edukacji w zakresie bezpieczeństwa ruchu drogowego. W tym czasie sprzedało się 460 tysięcy samochodów Renault i Dacia w Polsce. Pod koniec 2010 r. samochody Grupy Renault osiągnęły prawie 8% udziału w polskim rynku, a Renault Polska stało się piątym sprzedawcą nowych pojazdów w naszym kraju. Najpopularniejsze modele osobowe to: Clio, Megane oraz Laguna, a wśród dostawczych najlepiej sprzedaje się Renault Master Furgon. Coraz większą popularność zyskuje debiutujący zaledwie rok temu Duster- najlepiej sprzedająca się Dacia. Od początku istnienia na polskim rynku, Renault Polska stawia na wysoką jakość obsługi klienta oraz wysoką jakość obsługi posprzedażnej. Konsekwentnie ulepszamy oferty dla klientów i szkolimy swoich pracowników w utworzonym Instytucie Renault – mówi Grzegorz Zalewski, prezes Renault Polska. Renault jako pierwsza marka samochodowa w Polsce zorganizowało Dni Otwartych Drzwi. W 1995 roku zaoferowano centralny system kredytowania zakupu samochodów oraz wydano pierwszy magazyn dla klientów Poznaj Renault. Aby zaoferować wysoki poziom usług serwisowych, uruchomiona została Szkoła Serwisowa w Łomiankach. W 1996 r. otworzono Instytut Renault, w którym prowadzone są szkolenia między innymi z zakresu sprzedaży i obsługi klienta. W 1998 r. zarejestrowano firmę Renault Credit Polska, a sześć lat później RCI Bank Polska oferujące klientom Renault nowe atrakcyjne produkty finansowe i usługi (m.in. konkurencyjny system ratalny, leasing i kredyty). Przez dwadzieścia lat obecności w Polsce Renault konsekwentnie angażowało się w poprawę bezpieczeństwa na polskich drogach. Odbyło się już 10 edycji Renault programu edukacyjnego Bezpieczeństwo dla wszystkich skierowanego do dzieci i młodzieży w którym wzięło udział ponad 710 000 dzieci. Od siedmiu lat działa również w Warszawie Szkoła Jazdy Renault – pierwsza na świecie szkoła doskonalenia techniki jazdy Renault, w której przeprowadzono szkolenia dla blisko 10 000 polskich kierowców. W uznaniu za wkład w edukację dzieci w dziedzinie bezpieczeństwa ruchu drogowego firma otrzymała Medal Komisji Edukacji Narodowej. W roku 2001 Renault Polska zostało partnerem Polskiego Komitetu GRSPP – Globalnego Partnerstwa dla Bezpieczeństwa Ruchu Drogowego (Global Road Safety Partnership). - Jako firma odpowiedzialna społecznie od lat prowadzimy w Polsce cykliczne programy edukacyjne z zakresu promowania bezpieczeństwa w ruchu drogowym skierowane do kierowców, jak i do dzieci i młodzieży – powiedziała Agata Szczech, dyrektor Public Relations Renault Polska. Renault Polska wspiera wydarzenia kulturalne z udziałem rodzimych i zagranicznych artystów. Firma współpracowała między innymi z Operą Narodową oraz była partnerem koncertu Jean-Michel Jarre z okazji 25-lecia Solidarności. Firma angażuje się również w wydarzenia sportowe, w 2010 r. zorganizowało dla 140 000 widzów wydarzenie pod nazwą N-Gine Renault F1 Team Show, podczas którego Robert Kubica poprowadził bolid Renault F1 Team.