Zamknij Ta strona korzysta z ciasteczek aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze strony oznacza, że zgadzasz się na ich użycie.

Hyundai Bayon wjeżdża na rynek

Bayon – to najmniejszy pojazd terenowo-rekreacyjny w gamie marki Hyundai na początku marca 2021 roku miał światową premierę. Kusi ciekawym wyglądem i wzorcowymi w segmencie technologiami.
 
Nowość Hyundaia ma długość 4180 mm, szerokość 1775 mm i wysokość 1490 mm. Rozstaw osi sięga 2580 mm, a więc jest taka sama jak w spokrewnionym technicznie modelu i20. Prześwit, przy 18-calowych kołach, może sięgać 183 mm.
Deska rozdzielcza jest niemal identyczna z tą jaką znamy z modelu i20. Pasażerowie mają do wyboru 10,25-calowy ekran systemu nawigacji lub 8-calowy ekran systemu audio. Wyświetlacz 8-calowy jest dostępny z bezprzewodowym Apple CarPlay i Android Auto. Za kierownicą osadzono 10,25-calowy cyfrowy zestaw wskaźników. Hyundai jest pierwszym producentem samochodów, który wprowadził tą bezprzewodową opcję w samochodzie tej wielkości. Dwa porty USB dla pasażerów z przodu i jeden z tyłu umożliwiają jednoczesne ładowanie do trzech urządzeń. Nowość Hyundaia oferuje całkiem spory bagażnik o pojemności 411 litrów.
Do napędu służy silnik 1.0 T-GDi o mocy 100 lub 120 KM, z instalacją 48-voltową. Przenosi ona moc na przednie koła poprzez 6-biegową skrzynię mechaniczną lub 7-biegową dwusprzęgłową 7-DCT. Dostępne będą również tryby jazdy: Eco, Normal i Sport.
Dostępny jest również wolnossący silnik 1.2 MPi o mocy 84 KM w połączeniu z manualną skrzynią biegów (5MT).
Bayon pojawi się w salonach całkiem szybko, bo w ciągu kilku miesięcy.
 
Przeczytaj również
Popularne