Zamknij Ta strona korzysta z ciasteczek aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze strony oznacza, że zgadzasz się na ich użycie.

Isuzu Trucks - wchodzi na polski rynek

„Niezawodność. Sprawa honoru” – takim hasłem istniejący od 1916 r. japoński koncern chce przyciągnąć nabywców pojazdów dostawczych i ciężarowych.

Szefowie z Kraju Kwitnącej Wiśni widzą nadal ogromny potencjał polskiego rynku. Stąd m.in. decyzja, aby otworzyć u nas przedstawicielstwo i rozpocząć sprzedaż pojazdów. Początkowo mieli zamiar to uczynić już w 2008 r., jednak plany pokrzyżował kryzys gospodarczy. Obecnie trwa ofensywa w Europie Środkowo-Wschodniej. W ub.r. koncern trafił do Czech, a teraz rozpoczyna działalność niemal równolegle na Słowacji i w Polsce. Japończycy nie szukają dealerów. Podzielili nasz kraj na cztery regiony i poprzez swoich przedstawicieli chcą dotrzeć bezpośrednio do klientów. Początkowo mają to być mniejsze firmy, potrzebujące jednego lub dwóch niezawodnych pojazdów. Później koncern chce sprzedawać swoje samochody również większym przedsiębiorstwom.
Japończycy proponują zupełnie nową linię pojazdów, przygotowanych w 2007 r. Są to:
Gama N o DMC 3,5/5,0/6,2/7,5 tony,
Gama F o DMC 10/11/12 ton.
Ciężarówki Isuzu napędzane są silnikami wyłącznie własnej konstrukcji i produkcji, spełniającymi wymogi Euro 5 EEV. Nie wymagają dodatków AdBlue.
Jednostki nowej generacji D-Core o poj. 3 l, montowane w pojazdach o masie od 3,5 do 6,2 tony, mają moc 150 KM. Natomiast pojazdy o masie 7,5 i 10 ton są napędzane silnikami 5,2 l o mocy 190 lub 205 KM. Gama Isuzu F 12 ton jest wyposażona w sześciocylindrową jednostkę napędową 7,8 litra o mocy 240 KM. Opcjonalnie można wybrać automatyczną skrzynię biegów Neestronic2 optymalizującą, zdaniem producenta, zużycie paliwa.
Wszystkie auta ciężarowe serii N, standardowo są wyposażone w ABS, ASR, i EBD, hamulec wydechowy, podwójne poduszki powietrzne, pasy bezpieczeństwa z napinaczami, przednie światła przeciwmgielne, zdalnie sterowany centralny zamek, elektrycznie regulowane szyby w drzwiach oraz elektrycznie sterowane i podgrzewane zewnętrzne lusterka, system audio oraz zestaw głośnomówiący i Bluetooth.
Inaugurując działalność na polskim rynku, Isuzu Trucks zapewni swoim klientom 24-godzinny serwis, bezproblemową dostępność części zamiennych dostarczanych na miejsce w ciągu 24 godzin bezpośrednio z centralnego magazynu, jak również usługi posprzedażowe. Jednym z największych atutów firmy ma być 3-letnia gwarancja bez limitu kilometrów.

Isuzu ostrożnie wkracza na polski rynek, na którym dopiero będzie zdobywał doświadczenie. – Do końca bieżącego roku chcemy sprzedać od 80 do 100 pojazdów, zaś w 2012 roku podwoić tę liczbę – mówi Mirosław Król, dyrektor generalny Isuzu Trucks Polska.

Isuzu Trucks_CityTruck

Kto testował: Klaudiusz Madeja

Co: Isuzu Trucks

Przeczytaj również
Popularne