Daily to jeden z bardziej pożądanych włoskich samochodow w Europie. Użytkowników zjednuje trwałą konstrukcją (oparta na ramie, z napędzaną tylną osią) oraz bogactwem dostępnych wariantów. Samochód jest poddawany niekiedy bardzo unikalnym zabudowom specjalistycznym. Często służy również jako podwozie pod zabudowę minibusów.
Serie: II – (1990 - 2000), III (2000 - 2006), IV (2006 – do dziś)
Sprzedaż szt.: 2010 (2009): 1982 (1599)
Dlaczego: popularny model do zabudów specjalistycznych, różnorodność wersji
W polskich firmach spotykane są egzemplarze od drugiej do czwartej generacji. W mniejszych przedsiębiorstwach użytkowane są modele II-generacji z lat 1990-2000. Do krajowych firm zabudowujących częściej trafiały egzemplarze III-generacji z lat 2000-2006. Obecny model, oferowany od pięciu lat, już jesienią przejdzie drugi facelifting. Najchętniej zamawiane są wersje z turbodieslem o pojemności 2,3 litra. W ofercie jest również wariant na CNG, który również użytkują krajowe firmy.
Iveco Daily – wszystkie informacje o modelu Iveco Daily . Prezentujemy sprzedawane w tej chwili na rynku europejskim wersje Iveco Daily . Porównaj dostępne wersje nadwoziowe i silnikowe Iveco Daily . Sprawdź jak Iveco Daily sprawuje się jako auto firmowe. Zapoznaj się z wynikami testów Iveco Daily , opiniami dziennikarzy i kierowców. Przeczytaj krótką historię modelu Iveco Daily i podziwiaj piękne detale i design w galerii zdjęć Iveco Daily !