Zamknij Ta strona korzysta z ciasteczek aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze strony oznacza, że zgadzasz się na ich użycie.

Fleet Academy 6

FLEET ACADEMY - 13–15 marca 2012 r. Harrachov, Czechy


  1. Opis szkolenia

  2. Tematyka szkolenia

  3. Prelegenci

  4. Termin i miejsce szkolenia

  5. Formularz zgłoszeniowy

  6. Relacje ze szkoleń zrealizowanych w 2011 r.

  7. Kontakt

  8. Partnerzy i Sponsorzy

 

 

 

OPIS SZKOLENIA

Szanowni Państwo,
Zapraszamy Państwa bardzo serdecznie na pierwsze w tym roku szkolenie z cyklu FLEET ACADEMY, które odbędzie się w malowniczych plenerach Karkonoszy. Szkolenie zaplanowaliśmy w dniach 13 – 15 marca 2012 r. (wtorek, środa, czwartek) w Hotelu VITAL HOTEL SKLÁŘ **** w Harrachovie, w Czechach (8 km od Szklarskiej Poręby).

Szkolenie Fleet Adacemy w Harrachovie będzie w znacznej mierze skupiało się na przedstawieniu najlepszych praktyk serwisowych we flotach. Zapoznamy się także z najnowszymi rozwiązaniami GPS i IT wspierającymi zarządzanie flotami oraz poznamy metody na przeprowadzenie i wdrożenie we własnym zakresie audytu bezpieczeństwa floty samochodowej. W ciągu trzech dni szkoleniowych, merytoryczny aspekt szkolenia zostanie już tradycyjnie wsparty wieloma atrakcjami przygotowanymi dla wszystkich uczestników, m.in. okazją do zapoznania się z nowymi modelami samochodów, zwiedzeniem górskiej miejscowości i posmakowaniem kuchni czeskiej.

Fleet Academy to cykl szkoleń organizowanych w różnych regionach. Szkolenia kierowane są do małych, średnich i dużych firm, dotyczą zagadnień kluczowych z punktu widzenia firm posiadających auta firmowe: finansowania, ubezpieczenia, zarządzania i bezpieczeństwa. Szkolenia dostarczają najnowszej wiedzy i najlepszych doświadczeń, które zostały wdrożone i są z powodzeniem realizowane w innych firmach posiadających auta firmowe. Każde szkolenie zakończone jest panelem dyskusyjnym podsumowującym odbyte warsztaty, gdzie następuje wymiana idei, doświadczeń i dyskusja między uczestnikami. Celem Fleet Academy jest integracja środowiska fleet managerów w regionach. Szkolenia są realizowane dla ok. 70 – 80 fleet managerów.

Zapraszam Państwa do udziału w szkoleniu.

W przypadku dodatkowych pytań, prosimy o kontakt.

Z poważaniem

Małgorzata Mikołajczyk
Dyrektor Projektu
tel.: +48 (71) 339 79 22gsm.: 666 37 39 20
e-mail: malgorzata.mikolajczyk@fleet.com.pl

 

 

TEMATYKA SZKOLENIA

Podczas szkolenia omówione zostaną następujące tematy:


  • Zagraniczna flota samochodów osobowych – rozwiązanie dla polskich przedsiębiorców w kwestii VAT.

  • Jak we własnym zakresie przygotować, przeprowadzić i wdrożyć audyt bezpieczeństwa floty samochodowej.

  • Rozwiązania GPS i IT jako wsparcie w zarządzaniu flotą samochodową – koszty kontra korzyści, wady kontra zalety.

  • Najlepsze praktyki serwisowe we flotach - wymiana doświadczeń – dyskusja fleet managerów.

  • Koszty i korzyści w przypadku jednego dostawcy i w przypadku wielu dostawców tych samych produktów i usług flotowych. Jednomarkowość kontra wielomarkowość, czyli kiedy monopol dostawcy jest korzystny.

  • Twórcze rozwiązywanie problemów w kontekście komunikacji i negocjacji w procesie zarządzania flotą.

  • Jeden, bądź wielu dostawców usług CFM-owych. Wady i zalety obu rozwiązań - wymiana doświadczeń – dyskusja fleet managerów.

 

Zagraniczna flota samochodów osobowych – rozwiązanie dla polskich przedsiębiorców w kwestii VAT.

Program wykładu:


  1. najem transgraniczny a wykorzystanie samochodu służbowego na cele prywatne,

  2. wynajem samochodu osobowego do zewnętrznej, zagranicznej floty,

  3. odliczenie od tego samochodu podatku VAT,

  4. podnajem tego samochodu przez osoby fizyczne,

  5. najem transgraniczny a wykorzystanie samochodu prywatnego na cele służbowe.

Wykład nawiązuje do najmu transgranicznego (dalej „Najem”) samochodów osobowych zakupionych lub leasingowanych na terenie Rzeczpospolitej Polskiej. Proponowane rozwiązanie skierowane jest do przedsiębiorcy, polskiego rezydenta podatkowego (dalej „Przedsiębiorca”) aktualnie korzystającego z leasingu operacyjnego lub pozabilansowego samochodów osobowych, jak również zainteresowanego nowym leasingiem operacyjnym, pozabilansowym i finansowym samochodów osobowych.

Celem Najmu jest optymalizacja podatku od towarów i usług (dalej „VAT”) od całości opłaty wstępnej, rat leasingowych i wartości wykupu. Przedmiotową optymalizację można osiągnąć poprzez zastosowanie Najmu. Co do zasady, VAT od wszystkich opłat wynikających z umowy leasingu, przy zastosowaniu Najmu, podlega odliczeniu w całości. Przedsiębiorca w dalszym ciągu jest leasingobiorcą i pozostaje w niezmienionym stosunku do leasingodawcy. Najem ma charakter usługi dodatkowej i plasuje się w łańcuchu procesu już po podpisaniu umowy o świadczeniu usług pomiędzy leasingodawcą a leasingobiorcą.

Jak we własnym zakresie przygotować, przeprowadzić i wdrożyć audyt bezpieczeństwa floty samochodowej.

Flotowa Samokontrola Bezpieczeństwa, jak dokonać oceny własnych działań obniżających szkodowość.

1. Częstość szkód – czyli co i dlaczego dolega naszym kierowcom.


  • sposoby kształtowania świadomości i zachowań użytkowników

  • Polityka Flotowa i Polityka (Program) Bezpieczeństwa

  • kary i nagrody dostosowane do kultury organizacji czy nowa rewolucja

  • działania prewencyjne oczami użytkowników

  • niedbalstwo jako szczególna forma nieubezpieczonej szkody

  • nowe technologie a szkodowość

2. Koszty napraw - czyli jak powstaje kwota odszkodowania.

  • dobór warsztatów do własnej sieci a sieć zorganizowana

  • zakres ubezpieczenia a oczekiwany poziom napraw

  • kontrola serwisów i użytkowników

  • optymalizacja procesu napraw i warunków handlowych

3. Aktywne zarządzanie szkodowością – czyli bieżące zarządzanie.

  • narzędzia kontroli stanu szkodowości

  • konstrukcja i okresowa analiza wskaźników

  • jak przekuć efekty działań na korzyści finansowe
Rozwiązania GPS i IT jako wsparcie w zarządzaniu flotą samochodową – koszty kontra korzyści, wady kontra zalety.

Rozwiązania IT:


  • korzyści wynikające z wdrożenie programów IT dla pracy fleet managera oraz dla firmy

  • dostosowanie funkcji programów IT do infrastruktury posiadanej floty

  • możliwości generowania raportów do analizy i kontroli kosztów floty samochodowej

  • wpływ wdrożonych systemów IT na obniżenie kosztów eksploatacji floty – case study

  • dostęp do informacji nt. badań technicznych, przeglądów OT, polis ubezpieczeniowych, gwarancji itp.

  • integracja z innymi rozwiązaniami IT istniejącymi w organizacji

  • generowanie dokumentów dla indywidualnych potrzeb innych działów w firmie.

Rozwiązania GPS:

  • GPS - korzyści tylko dla pracodawcy czy też dla pracownika?

  • podstawowe funkcje systemów GPS i ich wykorzystanie w codziennej pracy Fleet Managera

  • w jaki sposób urządzenia GPS obniżają koszty funkcjonowania floty samochodowej?

  • na co należy zwrócić uwagę przy wyborze GPS?

  • w jaki sposób pracownicy bronią się przed urządzeniami GPS (zagłuszacze itp), a także nadużycia ze strony pracowników wykryte dzięki urządzeniom GPS.

 

 

Prelegenci

Agnieszka  Rzepecka Agnieszka Rzepecka
Prezes Zarządu OpusTrust Sp. z o.o.

Ścieżka kariery:


  • z wykształcenia prawniczka (Uniwersytet Warszawski), z zawodu doradca podatkowy (licencja doradcy podatkowego od 2002 roku);

  • pracę w doradztwie podatkowym rozpoczęła w 1999 r. w departamencie podatkowym Arthur Andersen Sp. z o.o., potem pracowała w niemieckiej kancelarii prawnej Haarmann Hemmelrath, następnie w kancelarii doradztwa podatkowego Ożóg i Stolarek, wreszcie w kancelarii prawnej Gessel;

  • od 2005 roku zajmowała się w głównej mierze międzynarodowym planowaniem podatkowym, z wykorzystaniem systemów podatkowych całego świata, w szczególności państw członkowskich Unii Europejskiej;

  • od 2006 roku zaangażowała się w budowę rynku usług powierniczych w Polsce, pracując dla Fortis Intertrust, które wówczas zdecydowało się na wejście na rynek polski, gdzie pełniła funkcję dyrektora zarządzającego;

  • w 2009 roku założyła OpusTrust Sp. z o.o, poprzez którą świadczy usługi powiernicze, ściśle powiązane z inżynierią finansową, w tym optymalizacją podatkową, z zapewnieniem Klientom anonimowości w transakcjach gospodarczych, przy wykorzystaniu rozwiązań prawnych i podatkowych z całego świata, w szczególności Unii Europejskiej, a w ramach Unii, państw Europy Środkowo-Wschodniej.

Doświadczenie:


  • 10-letnie doświadczenie w doradztwie podatkowym, w tym także w oparciu o systemy prawne stosujące konkurencję podatkową, takie jak Cypr, Czechy, Słowacja, Węgry, Luksemburg, Holandia, Wielka Brytania, Szwecja, Szwajcaria, Liechtenstein;

  • doświadczenie w obsłudze podatkowej i powierniczej ponad 250 podmiotów zagranicznych utworzonych dla polskich i zagranicznych przedsiębiorców;

  • współpraca z instytucjami finansowymi, w szczególności bankami i domami maklerskimi przy obsłudze podatkowej i powierniczej podmiotów zagranicznych, zarówno w Polsce i zagranicą;

  • wykorzystanie doświadczenia podatkowego, prawnego, bankowego i biznesowego w budowie optymalnych struktur w ramach inżynierii finansowej opartej na rozwiązaniach polskich i zagranicznych;

  • tworzenie i rozwój rynku usług powierniczych w Polsce jako założycielka i zarządzająca Stowarzyszeniem Powierników Polskich.
Piotr Wawrzynów Piotr Wawrzynów
ekspert w dziedzinie komunikacji oraz strategii działań marketingowych i sprzedażowych

Piotr Wawrzynów jest ekspertem i konsultantem w dziedzinie komunikacji oraz strategii działań marketingowych i sprzedażowych. Karierę zawodową rozpoczął jako konsultant w firmie Ernst&Young w dziale Management Consulting Services. Następnie zajmował stanowiska kierownicze w firmach z branży telekomunikacyjnej, finansowej, wydawniczej i reklamowej. Jest autorem kilku kompleksowych strategi wzrostu i rozwoju dla firm i przedsiębiorstw wielodziałowych . Prowadzi również nowe projekty w zakresie wsparcia sprzedaży, komunikacji marketingowej i promocji. Efektywnie doradza w zakresie zarządzania procesami spółek w obszarach Produkt, Cena, Dystrybucja, Promocja.

Jest absolwentem i doktorantem Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu oraz wykładowcą w Wyższej Szkoły Bankowej we Wrocławiu.

Jego pasją poza zawodową jest kino i sztuka filmowa, obecne również pełni funkcję Prezes Fundacji „ZDOLNI ALE LENIWI”, która jest organizatorem międzynarodowego festiwalu scenarzystów INTERSCENARIO. Jest osobą skromną, ale nieprzeciętną i niczym redbull dodaje skrzydeł projektom biznesowym klientów.

Krzysztof Lemmle Krzysztof Lemmle
Kierownik ds. Floty i Administracji – KLIMA-THERM S.A.

Od 20 lat związany z branżą motoryzacyjną. Na początku swojej kariery zawodowej, zdobywając wiedzę i doświadczenie, związany był z Działami Części Zamiennych, później zajmował się również sprzedażą flotową samochodów u Dealerów Forda i Renault.

Od 2005 roku przeszedł do administrowania flotą, a od 2007 roku wdraża i realizuje politykę flotową pojazdów w Grupie KLIMA-THERM, będąc jednocześnie odpowiedzialnym za Działy Telekomunikacji Mobilnej i Administracji. Jest członkiem Stowarzyszenia Kierowników Flot Samochodowych.

Łukasz Jania Łukasz Jania
Fleet Manager

Absolwent Wyższej Szkoły Logistyki i Transportu. Od 2006 roku stworzył i zarządzał flotą samochodową w firmie LG. W późniejszym okresie poszerzał swoje doświadczenia zawodowe z zakresu zarządzania flotą w przedsiębiorstwie HPI Poland, zajmując stanowisko Key Account Fleet Managera. Od roku 2010 zarządza międzynarodową flotą samochodową w grupie Kofola w takich krajach jak Polska, Czechy, Słowacja. Jest odpowiedzialny za rozwój strategii flotowej na tych trzech rynkach.

Jest członkiem Stowarzyszenia Kierowników Flot Samochodowych oraz Ceska Associace Fleet Managementu - czeskiego stowarzyszenia zarządzania flotą. W 2011 roku był nominowany do nagrody Fleet Manager of the Year magazynu Fleet Europe 2011, w listopadzie tego samego roku otrzymał statuetkę Fleet Leader za: efektywne zarządzanie flotą samochodową na obszarze trzech państw: Polski, Czech i Słowacji, oraz wdrożenie systemów monitoringu w trzech środowiskach prawnych i podatkowych.

Ireneusz Tymiński Ireneusz Tymiński
Ekspert rynku flotowego

Ekspert w zakresie zarządzania, bezpieczeństwa i finansowania firmowej floty samochodowej. Od 12 lat związany z branżą flotową i motoryzacyjną. W latach 2007-2010 jako General Manager wprowadził na rynek Full Service Leasingu (CFM) firmę KBC Autolease Polska. Laureat nagrody Rekin Floty 2008, Fleet Leader 2011. W 2011 roku współtworzył flotową platformę giełdową AutoVENDOR.pl.

W latach 2003-2007 dyrektor polskiego oddziału firmy konsultingowej i zarządzającej flotami – Fleet Logistics International. Audytował floty i doradzał w zakresie polityki flotowej, bezpieczeństwa, optymalizacji kosztów i organizacji takim firmom, jak Microsoft, Philip Morris, Cisco, Abbott, Pekao, MSG, Nestle i wielu innym.

Partner i ekspert Stowarzyszenia Partnerstwo dla Bezpieczeństwa Drogowego (GRSP - Global Road Safety Partnership), autor przewodnika "Zarządzanie bezpieczeństwem floty" oraz serii artykułów w magazynach branżowych. Współautor projektu Bezpieczna Flota w ramach GRSP. Prelegent wielu konferencji poświęconych tematyce optymalizacji kosztów w przedsiębiorstwach oraz funkcji samochodu w firmach. Jedna ze 100 najbardziej wpływowych osób polskiego outsourcingu według Outsourcing Magazine.

Adam Karpiński Adam Karpiński
Dyrektor Pionu Sprzedaży Korporacyjnej Inter Cars. S.A.

W Inter Cars SA pracuje od 2003 roku, gdzie zajmuje się wieloma kluczowymi projektami, m.in. nadzorował zakończone pełnym powodzeniem powołanie do życia unikatowego jak na tamte czasy i bardzo nowatorskiego programu on-line „Motointegrator”. Wcześniej pracownik Kwik-fit Polska, Carman i Max Auto Xpress. Przez 15 lat we wszystkich tych firmach budował systemy kompleksowej obsługi serwisowej dla flot. W Inter Cars SA wraz z zespołem udało mu się stworzyć unikalny program serwisowania i napraw samochodów flotowych, realizowany przez największego w tej części Europy dystrybutora części zamiennych i oparty o sieć niezależnych warsztatów – IC Flota, przekształcony potem w MotoIntegrator Flota. To rozwiązanie stało się realną alternatywą dla serwisowania auta stacjach ASO i dało szanse wykorzystania możliwości, jakie przyniosło ze sobą GVO firmom posiadającym własny park samochodowy. Obecnie odpowiedzialny za sprzedaż do flot i współpracę z towarzystwami ubezpieczeniowymi oraz sprzedaż części wizualnych.

Mariusz Stuszewski Mariusz Stuszewski
Wiceprezes Polskiego Stowarzyszenia Motorowego ODTJ.

Autor znanych programów z zakresu bezpieczeństwa flot samochodowych dla firm, m.in. "Fleet Safety - bezpieczne auto firmowe", "Bezpieczna flota PZU", "Ryzyko w ruchu drogowym".
Zawodowo od 1992 roku prowadzi firmę zajmującą się poprawą bezpieczeństwa na drogach "Mariusz Stuszewski DTJS" natomiast od 1994 roku ściśle współpracuje z General Motors Poland w ramach "Akademii Jazdy Opel". Uprawnienia instruktora doskonalenia techniki jazdy posiada od 1978 roku. Licencjonowany kierowca rajdowy posiadający licencję 1R. Licencjonowany kierowca wyścigowy posiadający licencję 1W.

Michał Chudzik Michał Chudzik
Dyrektor Działu Klientów Korporacyjnych

 

 

TERMIN I MIEJSCE SZKOLENIA.

Szkolenie Fleet Academy odbędzie się w dniach od 13 do 15 marca 2012 r. w hotelu VITAL HOTEL SKLÁŘ **** w Harrachovie, w Czechach .

HARRACHOV, Czechy (8 km od Szklarskiej Poręby, granica polsko - czeska JAKUSZYCE - HARRACHOV).

Harrachov – leży na wysokości 686 m n.p.m. i właśnie ze względu na swoje położenie geograficzne należy do najsłynniejszych ośrodków narciarskich i rekreacyjnych w zachodniej części Karkonoszy leżącej tuż przy granicy czesko-polskiej (przejście graniczne Jakuszyce-Harrachov). Miasto jest znane z organizowanych tutaj Pucharów Świata i Mistrzostw Świata w skokach narciarskich. Zanim Harrachov zdobył sławę jako ośrodek sportów zimowych w zachodnich Karkonoszach, był znany z huty szkła nawet poza granicami kraju.
Więcej informacji o mieście wraz z aktualną pogodą widoczną na kilku kamerach: http://www.harrachov.com/pl/


 
HOTEL VITAL SKLÁŘ ****Harrachov 520
Harrachov 512 46
Tel.: +420 481 560 111
Fax: +420 481 560 560
E-mail: hotel@sklar.oreahotels.cz
OREA HOTELS: www.orea.cz/sklar
Strony mobilne: orea-hotels.tel
Web: www.sklar.cz
Czechy Wschodnie, Karkonosze, Harrachov.
GPS: 50°46'33.67"N,15°25'50.84"E
Praga 125 km, Zittau 70 km, Jelenia Góra 35 km.
Wskazówki dojazdu samochodem z Warszawy do Harrachova, Czechy:Sugerowana trasa:
Trasa 8/A4/E67 - ok. 487 km

Obwodnica Wrocławia (objazd centrum Wrocławia) i dojazd do Harrachova (czas przejazdu ok. 2 godziny):


  • Przed Wrocławiem, w miejscowości Długołęka, za salonem Renault- zjazd na obwodnicę Wrocławia

  • Z obwodnicy Wrocławia należy kierować się na Zgorzelec.

  • Autostradą A 4 na Zgorzelec należy jechać ok. 30 km

  • Z autostrady zjechać na: Jelenia Góra, Strzegom

  • A później już wg znaków na Szklarską Porębę, Jakuszyce i Harrachov.
mapka

 

 

RELACJE ZE SZKOLEŃ ORAZ EVENTÓW ZREALIZOWANYCH W 2011 r.


 

 

Kontakt bezpośredni

tel. 71/ 339 79 03
tel./fax. 71/ 339 79 22
gsm: 666 373 920 / 668 400 633
e-mail: szkolenie@fleet.com.pl
 

 

Partnerzy i Sponsorzy

{jumi [*3] [images/stories/fleet-academy6]}

{jumi [*10]}

Przeczytaj również
Popularne