Zamknij Ta strona korzysta z ciasteczek aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze strony oznacza, że zgadzasz się na ich użycie.
MAN

Zmiany personalne w firmie Euromaster Polska

Pod koniec października w spółce Euromaster Polska Dominika Żołnowska objęła nowoutworzone stanowisko Fleet Business Managera. Sieć serwisów Euromaster od 2010 r. obsługuje firmy zarządzające flotami własnymi i leasingowymi w zakresie serwisowania ogumienia. Współpracuje zarówno z największymi firmami CFM w Polsce, jak i z firmami utrzymującymi własne floty pojazdów.

Wychodząc naprzeciw szybko rozwijającemu się segmentowi rynku flotowego stworzono nowe stanowisko Fleet Business Managera. Dominika, mając do dyspozycji doświadczenie oraz nowoczesne narzędzia sieci Euromaster wspomagające zarządzanie obsługą oponiarską i mechaniczną, będzie mogła aktywnie współpracować z dotychczasowymi klientami flotowymi oraz skutecznie pozyskiwać nowych. Firma Euromaster już teraz jest silnym graczem na rynku flotowym, a kolejne miesiące będą nastawione na pozyskiwanie kolejnych klientów.

-Bardzo cieszę się z nowych wyzwań jakie przede mną stawia pracodawca i obecne stanowisko. Moje wieloletnie doświadczenie na rynku opon osobowych i przy współpracy z dealerami jest dobrą bazą do tego by aktywnie działań na rynku CFM i B2B.

Dominika Żołnowska związana jest z Grupą Michelin od 8 lat. Przez ten czas zdobywała doświadczenie zarówno w linii opon osobowych jak i ciężarowych. Pełniła funkcję Account Managera Michelin gdzie była odpowiedzialna za sprzedaż opon osobowych i dostawczych w kanale hurtowym i detalicznym. Następnie objęła stanowisko Menedżera ds. Rozwoju i Animacji sieci Euromaster, gdzie odpowiadała za wdrażanie konceptu sieci franczyzowej, przestrzeganie procedur wewnętrznych, doradztwo techniczne i biznesowe.

Euromaster to sieć warsztatów specjalizujących się w serwisie ogumienia i lekkiej mechanice, działająca na terenie całego kraju. W Polsce sieć rozwija się od 2008 roku na zasadzie franczyzy i obsługuje pojazdy wszystkich typów.


  • Ponad 90 serwisów stacjonarnych Euromaster

  • Ponad 100 flotowych serwisów partnerskich

  • Ponad 60 serwisów mobilnych Euromaster do obsługi pojazdów transportowych, przemysłowych i rolniczych

  • 50 tysięcy obsłużonych aut dla flot leasingowych

  • EIBS - program dla przewoźników w transporcie krajowym i europejskim

  • Szeroka oferta markowych opon bezpośrednio od producentów (in.Michelin, Continental, Goodyear)

  • FIT: Fleet Inspectiom Tool - unikalny system monitoringu ogumienia we flotach

  • Usługi z zakresu lekkiej mechaniki, tzw. fast-fit (hamulce, olej, akumulator, wycieraczki, regulacja oświetlenia, geometria , naprawa zawieszenia, serwis klimatyzacji, diagnostyka)

  • Darmowy Przegląd Master Check dla użytkowników aut osobowych

  • Usługi oponiarskie na najwyższym poziomie – serwisy regularnie nagradzane Certyfikatem Jakości Michelin

  • Nagrody w plebiscytach branży flotowej Fleet Derby 2013 i 2014 oraz Fleet Awards 2014 za obsługę flot samochodowych w kategorii „Serwis Opon”

  • Wyróżnienie Dobra Marka 2013 w kategorii „Serwis samochodowy”
 

Euromaster to największa w Europie sieć warsztatów świadczących usługi z zakresu opon i tzw. szybkiej mechaniki, powiązana kapitałowo z Grupą Michelin. Liderami pod względem ilości serwisów sieci Euromaster są Niemcy, Hiszpania, Francja i Turcja.


  • Ponad 2450 serwisów stacjonarnych w 18 krajach

  • 2600 wozów mobilnych

  • Wiodąca w Europie sieć serwisów w obsłudze flot osobowych, ciężarowych i dostawczych

  • Ponad 8 milionów opon sprzedanych rokrocznie

  • Ponad 4 miliony klientów indywidualnych i 500 tysięcy klientów flotowych

  • Własny ogólnoeuropejski breakdown service dla firm transportowych (EIBS)

 

 

Przeczytaj również
Popularne