Zamknij Ta strona korzysta z ciasteczek aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze strony oznacza, że zgadzasz się na ich użycie.
MAN

Złoty Laur Konsumenta dla sieci MOYA

Sieć stacji paliw MOYA ponownie zyskała uznanie klientów w prestiżowym plebiscycie konsumenckim. Tytułem Złoty Laur Konsumenta została uhonorowana karta paliwowa MOYA firma. Nagroda jest dowodem na innowacyjność sieci i jej zorientowanie na potrzeby klientów. 

MOYA, najdynamiczniej rozwijająca się sieć stacji paliw w Polsce, została uhonorowana prestiżowym tytułem Złoty Laur Konsumenta. Klienci docenili kartę flotową MOYA firma, która jest elastycznym i komfortowym rozwiązaniem dla klientów biznesowych. Oferta MOYA firma otrzymała ponad 1/3 oddanych głosów w kategorii karta flotowa.

Oferta Moya firma jest dostosowana do zróżnicowanego grona odbiorców – od jednoosobowych działalności gospodarczych po duże przedsiębiorstwa transportowe. Unikatowym na rynku rozwiązaniem jest karta MOYA mikrofirma, dzięki której mikroprzedsiębiorcy mogą korzystać atrakcyjnych rabatów, niezależnie od rozmiaru swojej floty czy ilości zatankowanego paliwa. Oferta MOYA firma zapewnia bezgotówkowe i transparentne rozliczenia, a także optymalizację kosztów operacyjnych. 

Wszyscy klienci programu MOYA firma mają do dyspozycji ponad 450 stacji MOYA, a umowy o wzajemnej akceptacji z Shell Polska oraz Amic umożliwiają tankowanie na ponad 1000 stacji paliw w całej Polsce. Karta MOYA firma jest multienergetyczna i umożliwia także korzystanie z szerokiej sieci ładowarek do pojazdów elektrycznych – obecnie jest to już ponad 1400 punktów ładowania w całym kraju. 

Laur Konsumenta to jeden z pierwszych i jednocześnie najbardziej liczących się certyfikatów konsumenckich w kraju. Przyznawany jest w wyniku przeprowadzanego od 20. lat plebiscytu powszechnej popularności produktów oraz usług. Co roku, zakrojony na skalę ogólnopolską sondaż przynosi producentom odpowiedź na pytanie, które produkty i usługi są obecnie najpopularniejsze w swojej grupie. Wyniki głosowania niezależnie definiują pozycję marki i dają podstawę do budowania przewagi nad konkurencją. O kolejności miejsc w każdej kategorii produktowej decyduje liczba głosów oddanych przez konsumentów na poszczególne produkty i usługi. 

To już kolejne wyróżnienie karty MOYA firma w prestiżowym plebiscycie konsumenckim. W 2023 roku karta MOYA mikrofirma, czyli rozwiązanie dla mikroprzedsiębiorstw, zdobyła tytuł Laur Konsumenta Odkrycie Roku.

 

Przeczytaj również
Popularne