Zamknij Ta strona korzysta z ciasteczek aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze strony oznacza, że zgadzasz się na ich użycie.
Konkurs

Złoty Laur Klienta 2011 przyznany dla PKN Orlen

laur2011PKN Orlen otrzymał złoty Laur Klienta 2011 w kategorii Stacje paliw/oferta dla klienta biznesowego. Program flotowy koncernu został doceniony już po raz trzeci z rzędu. Program flotowy PKN Orlen - Flota - znajduje coroczne uznanie wśród klientów, ponieważ gwarantuje swoim użytkownikom zarówno wygodę, bezpieczeństwo, jak i indywidualne podejście do klienta. Od ponad 10 lat w ramach usług skierowanych do klientów flotowych PKN Orlen oferuje zbiorcze fakturowanie, odroczone terminy płatności oraz rabaty realizowanych poprzez karty paliwowe na ponad 1 700 stacjach zlokalizowanych w całej Polsce. Karty wyposażone są w nowoczesny mikroprocesor, co sprawia, że mogą być konfigurowane w dowolny sposób, adekwatnie do danych potrzeb. Koncern oferuje również gotowe pakiety, skonfigurowane w taki sposób, aby wygodnie i szybko dobrać efektywny program dla danej specyfiki flot. Klienci mogą również korzystać z portalu flotowego, który gwarantuje łatwy dostęp do operacji flotowych. Laur Konsumenta to ogólnopolski konkurs, w którym wyróżnienia przyznawane są w oparciu o sondaż popularności produktów, usług i marek. Konsumenci za pomocą głosowania telefonicznego oraz za pomocą stron internetowych wybierają najbardziej cenione przez siebie marki, przyznając im odpowiednio złoty, srebrny i brązowy laur. Zwycięzcy programu otrzymują godło promocyjne, które zarazem jest uznanym symbolem jakości. Zródło : PKN Orlen

Przeczytaj również
Popularne