Samochody dostawcze są fantastyczne. Nie mają niepotrzebnych upiększeń, ozdobników. Są stworzone do ciężkiej pracy. Mają być praktyczne, niezawodne i oszczędne. Są jak ekipa fachowców na której można polegać.
Przedstawiamy zatem niezawodną ekipę Piaggio Commercial.
UNI-TRUCK Sp. z o.o. to wyłączny importer pojazdów dostawczych Piaggio Commercial na terenie Polski. Istniejąca od 1996 roku firma ma swoje oddziały w Nadarzynie, Wrocławiu, Warszawie, Łodzi oraz Zielonej Górze.
Każdy oddział posiada dział sprzedaży pojazdów i halę serwisową. Do dyspozycji klientów oddaliśmy również sieć Punktów Sprzedaży Produktów Finansowych i Ubezpieczeń jak również sieć Sprzedaży Pojazdów Używanych oraz Centra Likwidacji Szkód Komunikacyjnych. Szczególną uwagę należy zwrócić na wyjatkowo korzystną ofertę leasingu fabrycznego 101,8%. Decydując się na zakup Piaggio klient może w jednym miejscu załatwić wszystko, czego potrzebuje, a jeżeli potrzebuje dedykowanego pojazdu, np. z zabudową izotermiczną, nie mógł trafić lepiej. Prezentujemy kontener lekki.
Piaggio Porter NP6 Izoterma, czyli lekki samochód dostawczy. Lekki w rozumieniu przepisów, ponieważ dopuszczalna masa własna wynosząca 2.4 t oznacza, że kierowcy nie potrzebują dodatkowych uprawnień i nie ma konieczności stosowania tachografu. Udało się to uzyskać dzięki lekkiej konstrukcji zabudowy, która pomieści cztery europalety, a jej wymiary to 3080 x 1570 x 1650. W efekcie Piaggio w tej wersji ma 950 kg ładowności, co zapewnia mu jeszcze większą praktyczność, podobnie jak dwuskrzydłowe drzwi tylne oraz boczne. Opisywany przez nas konkretny egzemplarz wyposażony jest w silnik 1.5 o mocy 102 KM który może być zasilany bądź tradycyjną benzyną bądź LPG. Zbiornik może pomieścić 36 litrów gazu a zbiornik benzyny 45 litrów. Jest też możliwość zamówienia modelu zasilanego CNG, co doskonale sprawdzi się np. w miejskiej dystrybucji.
Samochód ma dwuletnią gwarancję bez limitu kilometrów oraz assistance na terenie Polski oraz Uni Europejskiej.
Na zdjęciu lekki kontener o wymiarach 3400 x 1700 x 1650 i ładowności 1250 kg. Istnieje też możliwość zakupu zabudowy izotermicznej lub chłodni o ładowności do 1100 kg.
Wsiadamy do środka i od razu widać, że jest to samochód bardzo bogato wyposażony. Kierowca ma do dyspozycji cała masę udogodnień, takich jak: elektryczne szyby, uchwyt na telefon z ładowaniem USB, system ESC
(ABS+EBD+HBA+ASR+MSR+ESC+Hill Holder) zapobiega wężykowaniu przyczepy, poduszki powietrzne, instalację radiową DAB, klimatyzację czy elektryczne składane, regulowane I podgrzewane lusterka. Kabina jest taka, jaką jeszcze kilka lat temu można było spotkać w samochodach osobowych. Materiały są dobrej jakości, ale przede wszystkim ważna jest ergonomia i funkcje użytkowe. Co istotne samochód zapewnia bardzo dobry komfort i to nawet jeżeli jedziemy „na pusto”. Wszystko to dzięki niezależnemu zawieszeniu przedniej osi, za tłumienie nierówności na przedniej osi odpowiadają kolumny McPhersona z wahaczami przytwierdzonymi do belki pomocniczej, sprężynami spiralnymi oraz amortyzatorami teleskopowymi i drążkiem stabilizującym a z tyłu mamy sztywny most rurowy z parabolicznymi resorami piórowymi, amortyzatorami teleskopowymi i elastycznymi bocznymi odbojnikami.
Kabina jest taka, jaką jeszcze kilka lat temu można było spotkać w samochodach osobowych. Materiały są dobrej jakości, ale przede wszystkim ważna jest ergonomia i funkcje użytkowe.
Komfort to jedno, oszczędności wynikające z LPG czy ładowność to drugie, ale dla osób szukających samochodów do firmy istotny jest też parametr ceny. Tutaj jest chyba największa zaleta Piaggio. Opisywany model z pojedynczymi kołami na osi tylnej dostaniemy za 135 800 zł netto. Tutaj próżno szukać konkurencji.
Nie chodzi o podobieństwo drugiej wersji, którą opiszemy, ale o koła bliźniacze tylnej osi, a to oznacza, że na pewno mamy do dyspozycji większą ładowność. Jeżeli chodzi o silnik, wykończenie wnętrza i dostępne systemy poprawiające komfort i bezpieczeństwo, wszystko jest bliźniaczo podobne do opisanej wyżej wersji, poza zbiornikiem na LPG, bo tutaj jego pojemność to aż 55 litrów. Różnice zaczynają się w części towarowej. Po pierwsze mamy do czynienia z pojazdem o zwiększonej do 1250 kg ładowności, a więc zmieniają się też rozmiary skrzyni, które wynoszą odpowiednio: 3400 x 1700 x 1650 mm. Dopuszczalna masa całkowita to w tym przypadku 2800 kg. Oczywiście za większą ładowność i wymiary skrzyni trzeba zapłacić więcej, ale bardzo niewiele – ta wersja kosztuje 141 800 zł netto. Za tę cenę otrzymujemy w pełni przygotowany do pracy pojazd wraz z całą obsługą posprzedażną.
PEŁNA OFERTA IMPORTERA NA:
www.piaggiopolska.com