Zamknij Ta strona korzysta z ciasteczek aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze strony oznacza, że zgadzasz się na ich użycie.
MAN

Samochody do zadań specjalnych

Samochody dostawcze są fantastyczne. Nie mają niepotrzebnych upiększeń, ozdobników. Są stworzone do ciężkiej pracy. Mają być praktyczne, niezawodne i oszczędne. Są jak ekipa fachowców na której można polegać.
Przedstawiamy zatem niezawodną ekipę Piaggio Commercial.

UNI-TRUCK Sp. z o.o. to wyłączny importer pojazdów dostawczych Piaggio Commercial na terenie Polski. Istniejąca od 1996 roku firma ma swoje oddziały w Nadarzynie, Wrocławiu, Warszawie, Łodzi oraz Zielonej Górze.
Każdy oddział posiada dział sprzedaży pojazdów i halę serwisową. Do dyspozycji klientów oddaliśmy również sieć Punktów Sprzedaży Produktów Finansowych i Ubezpieczeń jak również sieć Sprzedaży Pojazdów Używanych oraz Centra Likwidacji Szkód Komunikacyjnych. Szczególną uwagę należy zwrócić na wyjatkowo korzystną ofertę leasingu fabrycznego 101,8%. Decydując się na zakup Piaggio klient może w jednym miejscu załatwić wszystko, czego potrzebuje, a jeżeli potrzebuje dedykowanego pojazdu, np. z zabudową izotermiczną, nie mógł trafić lepiej. Prezentujemy kontener lekki.

LPG, CNG, co kto chce

Piaggio Porter NP6 Izoterma, czyli lekki samochód dostawczy. Lekki w rozumieniu przepisów, ponieważ dopuszczalna masa własna wynosząca 2.4 t oznacza, że kierowcy nie potrzebują dodatkowych uprawnień i nie ma konieczności stosowania tachografu. Udało się to uzyskać dzięki lekkiej konstrukcji zabudowy, która pomieści cztery europalety, a jej wymiary to 3080 x 1570 x 1650. W efekcie Piaggio w tej wersji ma 950 kg ładowności, co zapewnia mu jeszcze większą praktyczność, podobnie jak dwuskrzydłowe drzwi tylne oraz boczne. Opisywany przez nas konkretny egzemplarz wyposażony jest w silnik 1.5 o mocy 102 KM który może być zasilany bądź tradycyjną benzyną bądź LPG. Zbiornik może pomieścić 36 litrów gazu a zbiornik benzyny 45 litrów. Jest też możliwość zamówienia modelu zasilanego CNG, co doskonale sprawdzi się np. w miejskiej dystrybucji.

Samochód ma dwuletnią gwarancję bez limitu kilometrów oraz assistance na terenie Polski oraz Uni Europejskiej.

Na zdjęciu lekki kontener o wymiarach 3400 x 1700 x 1650  i ładowności 1250 kg. Istnieje też możliwość zakupu zabudowy izotermicznej lub chłodni o ładowności do 1100 kg.

Wsiadamy do środka i od razu widać, że jest to samochód bardzo bogato wyposażony. Kierowca ma do dyspozycji cała masę udogodnień, takich jak: elektryczne szyby, uchwyt na telefon z ładowaniem USB, system ESC
(ABS+EBD+HBA+ASR+MSR+ESC+Hill Holder) zapobiega wężykowaniu przyczepy, poduszki powietrzne, instalację radiową DAB, klimatyzację czy elektryczne składane, regulowane I podgrzewane lusterka. Kabina jest taka, jaką jeszcze kilka lat temu można było spotkać w samochodach osobowych. Materiały są dobrej jakości, ale przede wszystkim ważna jest ergonomia i funkcje użytkowe. Co istotne samochód zapewnia bardzo dobry komfort i to nawet jeżeli jedziemy „na pusto”. Wszystko to dzięki niezależnemu zawieszeniu przedniej osi, za tłumienie nierówności na przedniej osi odpowiadają kolumny McPhersona z wahaczami przytwierdzonymi do belki pomocniczej, sprężynami spiralnymi oraz amortyzatorami teleskopowymi i drążkiem stabilizującym a z tyłu mamy sztywny most rurowy z parabolicznymi resorami piórowymi, amortyzatorami teleskopowymi i elastycznymi bocznymi odbojnikami.

Kabina jest taka, jaką jeszcze kilka lat temu można było spotkać w samochodach osobowych. Materiały są dobrej jakości, ale przede wszystkim ważna jest ergonomia i funkcje użytkowe.

Komfort to jedno, oszczędności wynikające z LPG czy ładowność to drugie, ale dla osób szukających samochodów do firmy istotny jest też parametr ceny. Tutaj jest chyba największa zaleta Piaggio. Opisywany model z pojedynczymi kołami na osi tylnej dostaniemy za 135 800 zł netto. Tutaj próżno szukać konkurencji.

Bliźniak

Nie chodzi o podobieństwo drugiej wersji, którą opiszemy, ale o koła bliźniacze tylnej osi, a to oznacza, że na pewno mamy do dyspozycji większą ładowność. Jeżeli chodzi o silnik, wykończenie wnętrza i dostępne systemy poprawiające komfort i bezpieczeństwo, wszystko jest bliźniaczo podobne do opisanej wyżej wersji, poza zbiornikiem na LPG, bo tutaj jego pojemność to aż 55 litrów. Różnice zaczynają się w części towarowej. Po pierwsze mamy do czynienia z pojazdem o zwiększonej do 1250 kg ładowności, a więc zmieniają się też rozmiary skrzyni, które wynoszą odpowiednio: 3400 x 1700 x 1650 mm. Dopuszczalna masa całkowita to w tym przypadku 2800 kg. Oczywiście za większą ładowność i wymiary skrzyni trzeba zapłacić więcej, ale bardzo niewiele – ta wersja kosztuje 141 800 zł netto. Za tę cenę otrzymujemy w pełni przygotowany do pracy pojazd wraz z całą obsługą posprzedażną.

PEŁNA OFERTA IMPORTERA NA:
www.piaggiopolska.com

Przeczytaj również
Popularne