Trzy lata temu CarNext.com otworzył salon, w którym klient mógł nabyć samochód używany z udokumentowaną historią użytkowania i
możliwością zwrotu auta w ciągu 14 dni i do przebiegu 200 km bez podania przyczyny. Teraz CarNext.com idzie dalej. Klient może nabyć samochód online, bez wychodzenia z domu i z dostawą pod drzwi.
Ponad 2/3 Polaków szuka swojego auta na rynku wtórnym*. Cieszy więc fakt, że rynek aut używanych zmienia się w dobrym kierunku. Kupujący w końcu zaczęli zadawać pytania i sprawdzać wiarygodność okazyjnych ofert. Niska cena przestała być już determinantą zakupu auta, a kupujący częściej kierują się zdrowym rozsądkiem oraz nowymi możliwościami jakie oferuje rynek.
Rynek aut używanych podąża za klientem i podnosi standardy zakupu. Komfort i bezpieczeństwo zakupu nie są już zarezerwowane tylko dla nabywców nowych aut. 3 lata temu CarNext.com otworzył salon, gdzie klient może nabyć wysokiej jakości samochód używany z udokumentowaną historią użytkowania i możliwością zwrotu auta w ciągu 14 dni i 200 km bez podania przyczyny. Teraz CarNext.com idzie dalej. Klient może nabyć samochód online, bez wychodzenia z domu i z dostawą pod drzwi.
Ale czy Polski konsument jest gotowy na zakup auta przez internet, bez jego
obejrzenia na żywo, bez przetestowania?
„W dokonywaniu zakupów przez internet najważniejsze jest zaufanie. W CarNext.com nabywca ma pewność, że zdjęcia oraz opis auta na stronie internetowej są w pełni zgodne ze stanem faktycznym. Dodatkowo, może zwrócić auto do 14 dni i 200 km. To daje klientowi poczucie bezpieczeństwa oraz pewność, iż dokonana transakcja, to inwestycja bez ryzyka. Dziś większość ludzi zaczyna szukać samochodu online, naturalnym, kolejnym etapem jest więc jego zakup przez internet" - komentuje Marcin Górski, dyrektor sprzedaży CarNext.com Polska
LeasePlan