W trudnym dla wszystkich czasie pandemii, Volkswagen Samochody Dostawcze traktując priorytetowo bezpieczeństwo klientów i swoich pracowników, wychodzi naprzeciw z takimi usługami jak: serwis door to door, możliwość bezkontaktowego pozostawienia pojazdu w serwisie w ramach wytyczonej strefy oraz możliwość pozyskania oferty i dodatkowych informacji online. W Polsce funkcjonuje 71 autoryzowanych serwisów marki Volkswagen Samochody Dostawcze. Wszystkie salony i serwisy są otwarte. Praca w nich odbywa się z zachowaniem wydanych przez Ministerstwo Zdrowia wytycznych, które dotyczą ochrony zdrowia i zachowania higieny. Wiele serwisów oferuje klientom możliwość oddania i odbioru samochodu bez bezpośredniego kontaktu z pracownikami serwisu lub przy zachowaniu odpowiedniej odległości od nich. Mając na uwadze potrzeby serwisowe klientów, bez przeszkód funkcjonuje też łańcuch dostaw części zamiennych i akcesoriów.
W trakcie pandemii marka Volkswagen Samochody Dostawcze, która od lat dostarcza samochody służbom dbającym o zdrowie i bezpieczeństwo Polaków – np. służbom medycznym, czy policji - należące do nich pojazdy obsługuje priorytetowo.
„Wybrane autoryzowane serwisy w pierwszej kolejności zajmują się ambulansami oraz pojazdami służb, które są szczególnie zaangażowane w walkę z koronawirusem, jak np. straż pożarna, policja, straż miejska, wojsko, straż graniczna czy Inspekcja Transportu Drogowego. W trosce o bezpieczeństwo wszystkich, w serwisach dostępna jest dodatkowa usługa dezynfekcji samochodu” – mówi Piotr Łakomy, dyrektor marki Volkswagen Samochody Dostawcze.