Zamknij Ta strona korzysta z ciasteczek aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze strony oznacza, że zgadzasz się na ich użycie.
Shell

Nowy salon Mercedesa w Warszawie. Obiekt spełnia standardy MAR 20X

Obiekt spełnia najnowsze standardy architektury i obsługi Mercedes-Benz, zapewniając indywidualne doświadczenie luksusu zarówno klientom salonu, jak i serwisu. Nowoczesne technologie, w tym instalacja fotowoltaiczna, ograniczają zużycie energii.

Na mapie dealerów Mercedes-Benz w Polsce pojawił się nowy punkt – autoryzowany salon i serwis Mercedes-Benz Auto Idea przy ul. Artyleryjskiej 49 w Warszawie, po praskiej stronie Wisły. Wzmacnia on obecność marki spod znaku trójramiennej gwiazdy na wymagającym stołecznym rynku.

Na 25-lecie

Nowoczesny obiekt powstał zgodnie z najnowszymi standardami producenta luksusowych aut ze Stuttgartu – MAR 20X. Eleganckie wzornictwo łączy się tu z przyjaznymi dla środowiska technologiami, takimi jak instalacja fotowoltaiczna oraz najwyższym standardem obsługi klientów, na których czekają indywidualne saloniki, pozwalające w kameralnych warunkach stworzyć wymarzonego Mercedesa.

Nowy salon i serwis to już czwarta placówka Auto Idea po lokalizacjach w Łomiankach k. Warszawy, Białymstoku oraz Olsztynie. Jego otwarcie zbiegło się z 25-leciem firmy, która od 1999 r. zapewnia możliwości zakupu nowych i używanych Mercedesów i świadczy usługi serwisowe.

Cały obiekt liczy 4200 m² powierzchni, w tym 1200 m² przypada na przestronny salon, gdzie czeka ekspozycja ok. 10 nowych aut osobowych, 2 dostawcze i 3 używane. Znajdują się tam osobne sekcje sportowych maszyn Mercedes-AMG oraz superluksusowych modeli Mercedes-Maybach. Do konfigurowania i prezentacji aut służą cyfrowe nośniki,

a spotkania z klientami odbywają się nie tylko w strefie otwartej, ale także w specjalnie przygotowanych salach VIP, zapewniających wyjątkowo komfortowe warunki wyboru samochodu.

Nowe standardy

Wzornictwo salonu odpowiada najnowszym, wyśrubowanym standardom punktów dealerskich Mercedes-Benz – MAR 20X. Minimalistyczne umeblowanie w eleganckich, ponadczasowych odcieniach uzupełniają liczne powierzchnie drewniane oraz rozległa zieleń, która znajduje się zarówno przed obiektem, w salonie, jak i w strefie biurowej, gdzie znalazł się także świetlik zapewniający solidną dawkę światła dziennego. Wydatnie poprawia to komfort pracy pracowników, a jednocześnie pozwala ograniczać zużycie energii.

Obiekt wyposażono w szereg przyjaznych środowisku technologii, m.in. energooszczędne oświetlenie, pompę ciepła oraz instalację fotowoltaiczną. Dodatkową atrakcję stanowi zazieleniony taras na pierwszym piętrze salonu, dostępny zarówno dla klientów, jak i pracowników – w pogodne dni można tam odbywać spotkania i konsultacje.

Salon uzupełnia duży serwis, dysponujący 12 stanowiskami naprawczymi oraz najnowszym sprzętem warsztatowym i diagnostycznym do kompleksowej obsługi samochodów spod znaku trójramiennej gwiazdy. Jego przystępność zwiększają dogodne godziny otwarcia (pon. – pt. od 7 do 19, w sob. od 8 do 16). W późniejszym czasie planowane jest wydłużenie pracy salonu i serwisu.

Nowe i używane

Na terenie obiektu znajdują się także myjnia automatyczna i ręczna oraz szereg punktów ładowania prądu przemiennego (AC) dla samochodów elektrycznych oraz hybryd plug-in. Wkrótce uruchomione zostaną szybkie ładowarki prądu stałego (DC) o mocy 200 kW, a parking zostanie powiększony. Ponadto placówka ma w swojej stałej ofercie atrakcyjne samochody używane z programu Mercedes-Benz Certified z potwierdzoną historią oraz gwarancją.

Nasz nowy salon i serwis zdecydowanie wzmacnia pozycję grupy Auto Idea, a jednocześnie przybliża markę Mercedes-Benz mieszkańcom Warszawy i okolic. Mamy za sobą 25 lat doświadczenia w obsłudze wymagających nabywców Mercedesów, dlatego w nowej lokalizacji zadbaliśmy o każdy detal.

Bazujemy przy tym na połączeniu tradycji z nowoczesnością, a raczej umiejętności miękkich i najlepszej infrastruktury: z jednej strony mamy wyszkolonych, zaangażowanych pracowników, z drugiej sięgnęliśmy po zaawansowane technologie, dzięki którym nasz obiekt jest ekologiczny i ukierunkowany na przyszłość. Najważniejszy w tym wszystkim jest jednak nasz klient, który nie tylko kupuje luksusowy samochód, ale ma także doświadczyć luksusowej obsługi. To nasza misja – powiedział prezes Auto Idea Bogusław Kowalski.

Przeczytaj również
Popularne