Właściwszym określeniem byłoby – bękart, gdyby nie to, że w naszym kręgu kulturowym określenie to nacechowane jest bardzo pejoratywnie. Ale my się go nie boimy. „Fleet” jest poniekąd bękartem i to bękartem już rocznym. Zaczynaliśmy rok temu, ale skłamałbym, gdybym powiedział, że od zera. Wszyscy w naszej firmie zaczynali z bagażem ogromnych – dobrych i odrobinę mniej dobrych – doświadczeń flotowych.
Nie byliśmy liderami, nie byliśmy najwięksi, najlepsi, w ogóle nie byliśmy naj. Mieliśmy tylko coś, dzięki czemu mogę do państwa pisać na łamach magazynu „Fleet” po roku działalności – tupet, upór i ogromną pokorę wobec branży flotowej.
A czy chcemy być najlepsi na rynku? OCZYWIŚCIE! Gdyby było inaczej, nasza praca nie miałaby sensu. Trzymacie państwo w rękach rocznego flotowego bękarta. Nie jest idealnym dzieckiem. Płacze, ma kaprysy, nie chce spać, ciągle chce na ręce i robi kupy zaraz po przewinięciu.
Ale jest też otwarty, kochany, lgnie do ludzi i ciężko byłoby bez niego żyć. „Fleet” ma już rok i właśnie nauczył się chodzić. Dziękujemy, że pomagaliście w jego wychowaniu.
Widowiskowej lektury!
Spis Treści :
Fleet Photo
Relacja z Ogólnopolskiego szkolenia Fleet Management Training we Wrocławiu
Fleet People
Rozmowa z Kajetanem Kajetanowiczem, Rajdowym Mistrzem Polski jeżdżącym Subaru
Fleet Finance
Mała stabilizacja – podsumowanie drugiego kwartału roku branży CFM
Hyundai Fleet Lease
Średnioterminowy mit. Czy jest coś takiego, dla kogo jest skierowany czym różnią się rodzaje wynajmu.
Podatek dochodowy a przedterminowe rozwiązanie umowy- Jacek Dębiec kancelaria prawnicza Hogan Lovells
Fleet Strategy
Inter-Team rozszerza działalność
Akademia Fleet Managera odc. 11. Zmieniamy opony. Jak się do tego zabrać, kiedy, gdzie składować i z kim współpracować w tej kwestii. cz.2
Wypadek poza granicami RP. Co robić, jak się zachować – Specjaliści z Risk Advisers
Hyundai Fleet Festival
Fleet Cars&Trucks
Praktyczny do znudzenia – VW Caddy
Mini Outlander – Mitsubishi ASX
Przewaga dzięki… myśleniu – Audi A8
Miejscy spryciarze – Chevrolet Spark i Peugeot 107
Jest lepiej – Tata Indica Vista
M-azda P-otrafi S-zybko – Mazda 3 MPS
Pikap na maksa – Isuzu D-Max
Włoskie emocje – Iveco Stralis
DTF: W Hyundaiu o Hyundaiu
DTF: Przeżyjmy to jeszcze raz
DTF: Paryż, Praga, Bratysława
DTF: Yeti w rękach eksperta
DTF: Testowanie Taty
czas zacząć!
Eco Fleet Manager 2010 – półfinał
Fleet Technology
Śledzić może każdy
Przygotowania do Euro
Fleet Safety
Slalom na drodze, czyli jak bezpiecznie omijać przeszkody.
Zdarzenie, zderzenie
Fleet Service
Częściowe zwycięstwo
Fleet Fuel
Szlachetny zakaz
CNG Paliwo ekonomiczne Fleet Chat
Abdykacja