Już we wtorek, 10 lutego br. rusza nowa strona ogólnopolskiego serwisu informacyjnego branży flotowej www.fleet.com.pl. Fleet Meetings, wydawca magazynu „Fleet”, podążając za nowymi trendami, ale przede wszystkim zaspokajając potrzeby odbiorców i dzisiejszych użytkowników, zdecydowało się na stworzenie mobilnej, bardziej czytelnej i intuicyjnie nawigowanej strony serwisu.
Serwis www.fleet.com.pl jest od 2009r. jednym z wiodących serwisów informacyjnych B2B, poświęconych polskiemu rynkowi car fleet management. Prezentowane w nim informacje z branży motoryzacyjnej i flotowej, skierowane są do szerokiej grupy odbiorców zawodowo zainteresowanych samochodami i przemysłem motoryzacyjnym, a przede wszystkim dedykowany jest osobom odpowiedzialnym za zarządzanie samochodami w firmie. Serwis jest internetowym rozszerzeniem miesięcznika „Fleet” i stanowi źródło aktualnej informacji z branży biznesowej, motoryzacyjnej i flotowej.
Nowa strona www.fleet.com.pl została czytelnie podzielona na sektory informacyjne, edukacyjne, eventowe i kontaktowe. Najnowsze wiadomości rynkowe, newsy motoryzacyjne i informacje prasowe dot. branży flotowej zamieszczane są w odpowiednich kategoriach m.in.: nowości motoryzacyjne, finanse, serwis i technologia, paliwo, bezpieczeństwo, ekologia. W zakładce Publikacje prezentowane są natomiast informacje, artykuły i porady związane z tematyką użytkowania samochodu firmowego i zarządzania flotą samochodową, które powstają przy udziale ekspertów i autorytetów z różnych dziedzin oraz sektorów rynku motoryzacyjnego. Tutaj publikowane są raporty branżowe oraz artykuły dot. praktycznych rozwiązań prawnych i podatkowych z zakresu podatku VAT, dochodowego, prawa pracy i rozliczeń samochodów firmowych. Na stronie www.fleet.com.pl nie zabrakło oczywiście miejsca na profesjonalne, redakcyjne testy samochodowe, które pomagają użytkownikom serwisu w wyborze najlepszego auta do firmy. Autorzy testów – redaktorzy magazynu „Fleet” uczestnicząc we wszystkich, najważniejszych dla rynku flotowego premierach motoryzacyjnych, przekazują rzetelne informacje o nowych modelach, a przede wszystkim testują samochody, które są dobrze znane we flotach, ale także te, które dopiero mogą okazać się przebojem. Integralnym elementem tej sekcji jest Długodystansowy Test Flotowy. Jest to autorski projekt Fleet Meetings, polegający na tym, że wybrane samochody flotowe testowane są przez fleet managerów w ciągu kilku tygodni, w zmiennych warunkach pogodowych, na rozmaitych trasach i w różnych porach roku. Test ten jest niezależny i obiektywny.
Serwis www.fleet.com.pl pełni także rolę integrującą środowisko polskiej branży motoryzacyjnej i flotowej. Jest on medium informacyjnym i komunikacyjnym. W jego ramach, w zakładce Eventy prezentowane są relacje z najważniejszych dla polskiej branży motoryzacyjnej i biznesowej wydarzeń branżowych i zapowiadane są (w ramach kalendarza eventowego) największe wydarzenia flotowe i motoryzacyjne, jak np. ogólnopolskie targi motoryzacyjne i biznesowe Fleet Market i specjalistyczne projekty szkoleniowe, organizowane przez Fleet Meetings oraz magazyn „Fleet”.
Do serwisu www.fleet.com.pl włączony został także „Katalog firm” – unikalna baza kontaktów do dostawców usług flotowych ze wszystkich branż działających na rynku flotowym (od importerów i dealerów samochodowych, przez instytucje leasingowe, remarketingowe, koncerny paliwowe, towarzystwa ubezpieczeniowe, firmy serwisowe, oponiarskie, technologiczne, IT, a także z sektora CFM i wynajmu długoterminowego, aż do szkół jazdy i stowarzyszeń) oraz baza osobowości flotowych, swoista galeria osób związanych z polską branżą flotową w zakładce „Ludzie branży”.
Użytkownicy nowego serwisu spotkają się nie tylko z zoptymalizowanym działaniem portalu, prostszą, a wręcz intuicyjną nawigacją, multimedialnymi kanałami i galeriami fotograficznymi, ale i dostrzegą niewątpliwie bardziej biznesowy design. Stali użytkownicy serwisu, mogą w dalszym ciągu zapisać się do bazy subskrybentów newslettera „Fleet” aby raz w miesiącu otrzymywać na swoje skrzynki e-mailowe, obszerny elektroniczny biuletyn informacyjny z przeglądem najważniejszych dla branży flotowej i motoryzacyjnej wydarzeń i interesujących aktualności z bieżącego miesiąca.
Nowy serwis www.fleet.com.pl został stworzony zgodnie z trendem Responsive Web Design, co stanowi o kompatybilności ze sprzętem mobilnym, czyli dopasowaniu się serwisu do każdego rodzaju ekranu urządzenia, na którym będzie on oglądany. Na stronie serwisu zostały także zaprojektowane konkretne miejsca na reklamę internetową, zarówno nad nagłówkiem strony, jak i w treściach.