Zamknij Ta strona korzysta z ciasteczek aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze strony oznacza, że zgadzasz się na ich użycie.
Shell

Volkswagen Polo zdobył tytuł World Car of the Year 2010

Jakość, wysoka wartość, bezpieczeństwo, niepowtarzalność, ekologiczność
i emocjonalny oddźwięk to kryteria, którymi kierowało się jury przyznając tytuł Word Car of the Year 2010 modelowi Volkswagen Polo.

W 2009 roku wyróżnienie to przypadło w udziale modelowi Volkswagena – Golfowi. W tym roku rywalami w finale plebiscytu World Car of the Year były trzy modele: Mercedes Benz E-Class, Toyota Prius i Volkswagen Polo (w kolejności alfabetycznej).

„Czujemy się bardzo zaszczyceni tym, że spośród wielu doskonałych samochodów jurorzy wybrali właśnie Volkswagena Polo” – powiedział prof. dr Martin Winterkorn, Prezes Zarządu Volkswagen AG. „Po wielkim triumfie Golfa w zeszłym roku, jesteśmy niezmiernie szczęśliwi, że udało nam się powtórzyć ten sukces. Nasze samochody zdobyły liczne wyróżnienia i prawie wszystkie nagrody, które są przyznawane przez przemysł motoryzacyjny. To wyraźny dowód, że Volkswagen obrał właściwą drogę i oferuje z pewnością najlepszą paletę produktów w historii firmy.”

Volkswagen uzyskał także, przyznawany w ramach odbywającego się corocznie konkursu World Car Awards tytuł World Green Car, który stał się jedną z najbardziej prestiżowych, miarodajnych i znaczących nagród tego rodzaju.

W konkursie o tytuł World Green Car 2010 jury przyznało pierwszeństwo technologii BlueMotion (dostępnej dla Polo, Golfa i Passata) przed dwoma innymi finalistami (Honda Insight i Toyota Prius).

„BlueMotion jest najpopularniejszym na świecie oznaczeniem produktu, świadczącym o jego oszczędności. Jest ono dowodem kompetencji Volkswagena w tworzeniu efektywnych i oszczędnych napędów.” – mówi prof. dr Martin Winterkorn.

Wyróżnienie World Car of the Year oraz World Green Car 2010 odebrał, podczas New York International Auto Show na Manhattanie, Walter de Silva, szef designu Volkswagen Group.

„Nowa generacja Volkswagena Polo fascynuje zarówno prostą, ponadczasową stylistyką jak i oszczędnością. Już ponad 230.000 klientów z całego świata zamówiło nowe Polo”.

Przeczytaj również
Popularne