Zamknij Ta strona korzysta z ciasteczek aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze strony oznacza, że zgadzasz się na ich użycie.
Trends

Toyoty Aygo, Yaris i Prius najlepsze według kierowców w Niemczech – Raport J.D. Power 2013

priusZ trzema zwycięstwami w swoich klasach Toyota znalazła się wśród marek, które odniosły największy sukces w badającym zadowolenie niemieckich kierowców raporcie J.D Power na rok 2013. Modele Aygo, Yaris i Prius zwyciężyły w swoich segmentach. Równie imponujące wyniki w swoich klasach osiągnęły Toyota Auris, Avensis i Verso. W zestawieniu producentów z wynikiem 81,6 % Toyota drugi rok z rzędu zajęła drugie miejsce w rankingu. W raporcie J.D Power na rok 2013 Toyota święciła triumfy w aż trzech z ośmiu badanych klas samochodów. Pierwsze miejsce w segmencie aut miejskich zajęła Toyota Aygo, z wynikiem poziomu zadowolenia kierowców 77,6 %. Japoński producent znalazł się w czołówce również w następnym klasie - Toyota Yaris. Auto należące do segmentu B, osiągnęło wynik na poziomie 82,1%. Najbardziej zadowolonych klientów w klasie samochodów kompaktowych ma Toyota Prius - hybrydowy pionier zwyciężył z wynikiem 85,4%. "Bardzo cieszymy się z sukcesu, jaki Toyota osiągnęła w zestawieniu J.D. Report na ten rok. Cieszy nas szczególnie wynik modelu Prius - zwycięzcy w segmencie samochodów kompaktowych", powiedział Urlich Selzer, prezes Toyota Deutschland GmbH. „Wynik pokazuje jasno, że nasz pionier technologii hybrydowej przekonał kierowców nie tylko swoją wydajnością i jakością, ale również tym, że jest niezawodny i przyjazny dla środowiska" – dodał Selzer. Dopełnieniem sukcesu i znakomitych wyników są dwa drugie miejsca dla modeli Avensis w klasie średniej (poziom zadowolenia kierowców 82,4%) i Verso w klasie vanów (82,7%). Ponadto Toyota Auris z wynikiem 82,2% zajęła czwarte miejsce w klasie pojazdów kompaktowych.W największej niemieckiej ankiecie motoryzacyjnej (VOSS – Vehicle Ownership Satisfaction Study) oceniano 25 producentów i 106 modeli samochodów (w wersjach produkcyjnych). Ankieta w formie elektronicznej przeprowadzona została przez instytut badania rynku J.D. Power. W 2013 roku brało w niej udział prawie 18 000 kierowców, którzy jeżdżą danym modelem od około 2 lat. Podzielili się doświadczeniami oceniając swój pojazd w czterech kategoriach: jakość/niezawodność, atrakcyjność, koszty serwisu oraz koszty utrzymania.Źródło : TOYOTA MOTOR POLAND

Przeczytaj również
Popularne