Zamknij Ta strona korzysta z ciasteczek aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze strony oznacza, że zgadzasz się na ich użycie.
Trends

Škoda liderem sprzedaży w pierwszym półroczu 2010

skoda_wykresPodsumowując wyniki sprzedaży nowych samochodów osobowych w Polsce w pierwszym półroczu 2010 roku, całkowita sprzedaż spadła o 6,26% (w porównaniu do analogicznego okresu w 2009 roku). Marka Škoda odnotowała niewielki spadek na poziomie niższym niż cały rynek (tylko 5,46%). Jest to najniższy procentowy spadek sprzedaży spośród sześciu głównych marek obecnych na polskim rynku motoryzacyjnym. Wyniki sprzedaży zapewniły Škodzie wzrost przewagi nad drugim w zestawieniu Fiatem –w I półroczu Škoda sprzedała o 4 869 samochodów więcej niż Fiat.Udział rynkowy marki wzrósł o 0,1 p.p. Najpopularniejszym modelem czeskiej marki pozostała Octavia (40% sprzedaży) oraz Fabia (32%). Sprzedaż samochodów osobowych w I półroczu 2010 r. trzech najpopularniejszych w Polsce marek oraz poszczególnych modeli Skody prezentują poniższe wykresy. tabelka_rynek_s1 "Wynik sprzedaży, jaki uzyskaliśmy w czerwcu, potwierdza pozycję naszej marki jako zdecydowanego lidera rynku samochodów osobowych po pierwszym półroczu 2010", podsumował Tomasz Porawski, Dyrektor Działu Handlowego Skoda Auto Polska S.A.

Przeczytaj również
Popularne