Zamknij Ta strona korzysta z ciasteczek aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze strony oznacza, że zgadzasz się na ich użycie.

Sieć autoryzowanych dilerów Forda w czołówce testu tygodnika Auto Świat

ford-logoSieć Autoryzowanych Dilerów Forda zajęła drugie miejsce w tegorocznym Wielkim Teście Salonów samochodowych tygodnika Auto Świat, uzyskując maksymalne oceny w czterech obszarach. Były to: skupienie uwagi sprzedawcy na kliencie, posługiwanie się jasnym i zrozumiałym językiem, wzorowa prezentacja wyposażenia dodatkowego oraz wygląd salonów. Ford zajął także pierwsze miejsce wśród ocenianych marek w kategorii "Jakość obsługi", uzyskując 88,10 punktów (na 100 możliwych). - W obecnej trudnej sytuacji na rynku sprzedaży nowych samochodów ogromne znaczenie, obok jakości i ceny aut, ma jakość obsługi w salonach sprzedaży – powiedział Adam Kołodziejczyk, Prezes i Dyrektor Generalny Ford Polska Sp. z o.o. Od blisko dziesięciu lat, wraz z dilerami zmieniamy wizerunek marki Ford na rynku polskim. W tym czasie awansowaliśmy na czwarte miejsce - z jedenastego - wśród najchętniej kupowanych marek nowych samochodów w Polsce. Sukcesy w tego typu badaniach bardzo nas cieszą i uwiarygodniają naszą pracę i pracę naszych partnerów biznesowych – dodał Adam Kołodziejczyk.Wielki Test Salonów przeprowadzono metodą tajemniczego klienta. W teście sprawdzono 315 salonów sprzedaży 15 marek. Grupa blisko 100 specjalnie wyszkolonych ankieterów odwiedziła salony m.in. w Warszawie, Krakowie, Wrocławiu, Poznaniu, Łodzi, Szczecinie, Rzeszowie, Słupsku, Bydgoszczy, Lublinie i Radomiu. Oceniane były trzy główne kategorie – organizacja salonu (50 pkt), jakość obsługi (100 pkt) oraz jazda próbna (50 pkt). Łącznie do zdobycia było 200 pkt. Wśród ocenianych parametrów były m.in. sposób prezentacji samochodu, język jakim posługiwali się sprzedawcy, gotowość do negocjacji cenowych, parking przed salonem, wygląd ekspozycji, zainteresowanie obsługi salonu klientem, strój sprzedawców, możliwość odbycia jazdy próbnej, przebieg jazdy próbnej, a także – po raz pierwszy w badaniu – dostępność salonu dla osób niepełnosprawnych (wydzielone miejsce parkingowe, brak barier architektonicznych).Łączna ocena sieci Autoryzowanych Dilerów Forda wyniosła 162,19 pkt. Ponad 60% przetestowanych Autoryzowanych Salonów Forda uzyskało ocenę 150 lub więcej punktów (czyli co najmniej 75% oceny maksymalnej). Zaś salon, który został sklasyfikowany na ostatnim miejscu wśród przebadanych salonów Forda zdobył aż 133 punkty i jest to najwyższa "ostatnia" ocena wśród salonów wszystkich marek. Żaden z salonów Forda biorących udział w tegorocznym Wielkim Teście Salonów nie uzyskał oceny poniżej 100 punktów, co przytrafiło się większości badanych marek. Do tegorocznego zwycięzcy Ford stracił zaledwie 3,71 pkt.

Przeczytaj również
Popularne