Z początkiem września 2010 r. kolejnych 13 państw członkowskich UE dołączyło do 24 objętych już usługą mobilności Continental. Na obecną chwilę usługa mobility service świadczona jest w 37 krajach europejskich. Aktualne gwarancje czasowe zmiany opon są znacznie krótsze od tych zawartych w kontrakcie. Usługa ta stanowi część pakietu Conti360° Fleet Services zaprezentowanego w lutym 2010 r. Według badań przeprowadzonych przez Olivera Weymana z Europe Net and Pleon C-Matrix w piętnastu krajach europejskich w okresie od lutego do maja 2010 r., europejscy operatorzy flot oczekują od firm z branży większej mobilności i lepszych gwarancji dobrej obsługi. Badania, w których po raz pierwszy zbierano opinie z całej Europy, pokazują jak ważną rolę pełnią gwarancje mobilności. Dla klientów, minimalizacja czasu przestoju jest kluczowym czynnikiem satysfakcji, decydującym o wyborze. Dla ok. 60 procent ankietowanych, usługi mobilności stanowią istotny zakup, a zarazem kryterium satysfakcji. Dla doktora Michael Korpiun, szefa sprzedaży flotowej i marketingu jednostki organizacyjnej Continental Commercial Vehicle Tires Replacement Business Europe, wyniki te potwierdzają obraną przez firmę strategię. Nowy pakiet "Conti360° Fleet Services" gwarantuje mobilność flot na najwyższym poziomie i oszczędność kosztów. "W poszukiwaniu najniższych możliwych kosztów operacyjnych i eksploatacyjnych pojazdów przemysłowych, decyduje nie tylko produkt, ale i usługi z nim związane i dla niego przygotowane", stwierdza z przekonaniem Korpiun. Badania stanowiące rozległe źródło danych na temat kryteriów zakupu i satysfakcji klienta, np. w kategoriach pojazdu, kosztów, procesu sprzedaży, usług warsztatowych i mobilnych, zostaną przedstawione 22 września na 63. targach IAA Commercial Vehicles w Hanowerze.