Michelin oferuje wszystkim użytkownikom, którzy kupią komplet nowych opon do samochodów osobowych oraz do aut z napędem na 4 koła darmowy 3-letni Serwis Klienta Michelin (SKM), który zapewnia pomoc w nieprzewidzianych okolicznościach – na drodze i nie tylko. Usługi Serwisu Klienta Michelin dostępne są w całej Polsce a także w większości krajów europejskich oraz kilku pozaeuropejskich, przez 24 godziny na dobę i 365 dni w roku. 3 x Assistance – w razie uszkodzenia opony, skończenia się czy zatankowania niewłaściwego paliwa, lub nawet zgubienia kluczy do mieszkania czy samochodu, Michelin oferuje Klientowi bezpłatną pomoc: Assistance Opona – jeśli opona zostanie uszkodzona, wystarczy zadzwonić, a serwisant Michelin w ciągu jednej godziny bezpłatnie wymieni ją na zapasową. W przypadku, gdy naprawa na miejscu okaże się niemożliwa, Michelin odholuje auto do najbliższego Autoryzowanego Serwisu Michelin. Klient nie musi się wtedy martwić o pasażerów auta, gdyż zapewniony będzie im bezpłatny transport do miejsca, gdzie został odholowany pojazd. Assistance Paliwo – jeśli auto zostanie unieruchomione z powodu braku paliwa, serwisant Michelin bezpłatnie dowiezie wystarczającą jego ilość tak, aby móc swobodnie dojechać do najbliższej stacji benzynowej. Kierowca pokryje wyłącznie koszt samego paliwa. Również, jeśli w baku auta Klienta znajdzie się paliwo niewłaściwego rodzaju, Serwis Klienta Michelin zorganizuje i pokryje koszty holowania auta do najbliższego warsztatu naprawczego, który będzie w stanie usunąć tego typu awarię. Pasażerowie auta zostaną bezpłatnie przetransportowani do miejsca, gdzie został odholowany pojazd. Assistance Klucze – jeśli Klient zgubi lub zostaną mu ukradzione klucze do domu, Serwis Klienta Michelin sprowadzi i opłaci specjalistę, który posiada odpowiednie uprawnienia do otwierania drzwi wejściowych. W przypadku utraty kluczyków do auta, zorganizowany zostanie i pokryty koszt holowania samochodu do najbliższej stacji obsługi pojazdów. Na życzenie Klienta auto będzie przetransportowane do domu lub na parking strzeżony pod warunkiem, że znajdują się one nie dalej niż stacja obsługi pojazdów. Pomoc METEO – przez całą dobę, siedem dni w tygodniu, konsultant Michelin udziela informacji na temat warunków pogodowych we wszystkich regionach Polski oraz wszystkich krajach objętych pakietem 3 x Assistance. Dzięki temu kierowca nigdy nie będzie zaskoczony warunkami pogodowymi w podróży. Pomoc w Podróży – klienci mogą uzyskać informacje i w łatwy sposób zaplanować i zrealizować każdą podróż. Informacje dotyczą miejsc noclegowych w Polsce wraz z możliwością ich rezerwacji w hotelach, pensjonatach, schroniskach, sanatoriach i na polach kempingowych, planowania podróży samochodowej: odległości, polecane trasy, średni czas przejazdu, kraju będącego celem podróży: wizy, wymaganych szczepień, waluty, języka, dni świątecznych różnicy czasu, adresów, telefonów kontaktowych i godzin pracy najbliższych konsulatów i ambasad, rozkładu międzynarodowych połączeń lotniczych, promowych, kolejowych z możliwością rezerwacji, wypożyczalni samochodów w Polsce i Europie, utrudnień na drogach krajowych, cen paliw i płatnych autostrad w Europie, lokalizacji kin i teatrów w Polsce wraz z możliwością rezerwacji, restauracji w Polsce wraz z rezerwacją miejsc. Pakiet stałych usług Serwisu Klienta Michelin jest ciągle rozszerzany, także o specjalne usługi okresowe. Do Serwisu Klienta Michelin przystąpić może każda osoba, która kupi u Autoryzowanego Dealera Michelin komplet czterech nowych opon tej marki do samochodów osobowych lub 4x4, a następnie zarejestruje się w programie, poprzez: wypełnienie formularza zgłoszeniowego na stronie www.michelin.pl lub telefonując pod podany poniżej jeden z numerów telefonów. Przez całą dobę pod numerami telefonów 0 801 396 396 (opłata jak za jednostkę taryfikacyjną TP S.A.) oraz (22) 541 93 96 (połączenie płatne dostępne z telefonów komórkowych) dyżurują konsultanci Centrum Zgłoszeniowego Serwisu Klienta Michelin. Serwis dostępny jest także w języku angielskim.