Projekt potrwa do połowy czerwca i obejmie całą Polskę. MICHELIN TRUCK ROAD SHOW 2010 to cykl 20 spotkań. Celem projektu jest przedstawienie klientom Michelin nowości produktowych. Na placach dilerów firmy stworzone zostaną specjalne strefy, w których goście będą mogli poznać m.in. rozwiązania ograniczające koszty funkcjonowania firmy transportowej. Podczas spotkań prezentowana będzie także najnowsza gama opon MICHELIN X Energy Saver Green. Przedstawiona zostanie również oferta dotycząca gwarancji bieżnikowania oraz rola serwisu techniczno-handlowego Michelin. Spotkania odbędą się m.in. w Kielcach, Bełchatowie i Suwałkach. Komunikacja z uczestnikami prowadzona będzie za pomocą specjalnego serwisu www, do którego będą się oni logować za pomocą loginu i hasła – serwis ten pozwoli także organizatorom na zarządzanie frekwencją podczas eventu. Nie zabraknie także słynnego ludzika Michelin – znaku rozpoznawczego firmy. MICHELIN TRUCK ROAD SHOW 2010 to nie tylko specjalne stanowiska, ale także pewna idea. „Nazwa spotkań nie tylko nawiązuje do produktów firmy – opon ciężarowych MICHELIN, ale również ma związek z trasą. Między kolejnymi spotkaniami, na polskich drogach spotkać, będzie można ciągnik siodłowy Renault Magnum ze specjalnie na tę okazję stworzoną naczepą WIELTON wyposażoną w nowatorskie rozwiązanie - oponę MICHELIN X One MaxiTrailer. Truck pokona trasę ponad 5000 km.