Zamknij Ta strona korzysta z ciasteczek aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze strony oznacza, że zgadzasz się na ich użycie.
Trends

Rok sukcesów marki Hyundai

VelosterUbiegły 2010 rok należy do wyjątkowo udanych dla marki Hyundai zarówno w Polsce jak i na świecie. Firma corocznie zwiększa sprzedaż, stając się jednym z najmocniejszych graczy wśród globalnych producentów motoryzacyjnych.  W 2010 r. na rynek europejski trafiło 362 110 samochodów marki Hyundai, co stanowi 7,3% wzrost w porównaniu z rokiem ubiegłym.  Również w Polsce Hyundai umocnił swoją pozycję, odnotowując rekordową jak dotąd sprzedaż 15 077 samochodów osobowych, co oznacza wzrost w porównaniu z rokiem ubiegłym na poziomie 20,18%. Jest to jednocześnie najlepszy wynik w grupie dziesięciu wiodących importerów samochodów, który pozwolił marce uzyskać 4,52% udział w rynku.  "Wzrost sprzedaży w 2010 roku jest efektem naszej strategii, której główne elementy to: koncentracja Dealerów na odbywaniu jazd testowych z Klientami, intensywne kampanie reklamowe, prowadzące do wzmocnienia kluczowych parametrów marki oraz ofensywa nowych produktów: ix35 (SUV segmentu C), Nowe i30 (segment C) oraz ix20 (MPV segmentu B). Nasz sukces zbudowały głównie modele z rodziny ‘i’, w tym odświeżony i30 oraz ix35. Niewątpliwym atutem jest oferowany na większość modeli naszej marki, unikalny program gwarancyjny 5-Year Triple Care (5 lat gwarancji bez limitu kilometrów, 5 lat opieki technicznej pojazdu, 5 lat assistance)” - komentuje Jerzy Koziński, Dyrektor Zarządzający Hyundai Motor Poland.  Debiutujący wiosną model ix35 okazał się rzeczywiście prawdziwym bestsellerem w swojej klasie, docenionym na wszystkich rynkach europejskich.  W połowie roku, faceliftingowi został poddany kompaktowy model i30, w wyniku, którego ten najlepiej sprzedający się samochód marki Hyundai zyskał charakterystyczny sześciokątny grill oraz nowoczesne elementy wykończenia.  Natomiast jesienią zadebiutował Hyundai ix20, który dzięki takim wyróżniającym cechom, jak wyjątkowo pojemny bagażnik z możliwością dodatkowej aranżacji, przestronność wnętrza oraz wyróżniający design stał się silnym konkurentem w swojej klasie.  Jednak prawdziwa ofensywa produktowa Hyundaia będzie miała miejsce w 2011 roku, kiedy na rynek wprowadzone zostaną 4 nowe modele.  „W przyszły rok spoglądamy ambitnie. Planujemy zwiększyć sprzedaż o 10% i to pomimo prognozowanego przez nas spadku rynku oraz oczekujemy dalszego wzrostu siły marki, w którą będziemy inwestować. Zamierzamy także dalej rozwijać sieć dealerską i wprowadzać nowe produkty, pozwalające zaistnieć w segmentach i kanałach sprzedaży, w których dotąd nie byliśmy reprezentowani” – dodał Jerzy Koziński  Jeśli chodzi o premiery Hyundaia w 2011 r. niewątpliwie największe emocje wzbudzi sportowy, tylnonapędowy Genesis Coupe, który oferowany będzie w dwóch wersjach silnikowych - z silnikiem 3.8 V6 osiągającym moc 303 KM oraz 4-cylindrowym, turbodoładowanym silnikiem 2.0 generującym moc 210 KM.  Kolejną wyjątkową nowością będzie Hyundai Veloster reprezentujący segment kompaktowych coupe. Rozmieszczone w nietypowej konfiguracji (2+1) boczne drzwi samochodu, panoramiczne okno dachowe i nowoczesny design będą cechami wyróżniającymi modelu, który łączy w sobie styl sportowego coupe z funkcjonalnością hatchbacka.  W drugiej połowie roku zadebiutuje także najważniejszy sprzedażowo dla firmy model i40 - następca popularnej Sonaty, w dwóch wersjach nadwozia: kombi i hatchback. Największymi atutami i40 będzie wyróżniający design, wiodące w swojej klasie osiągi oraz program gwarancyjny 5-Year Triple Care. i40 uzupełni gamę produktów Hyundaia i pozwoli na zdobycie nowych Klientów, również w obszarze sprzedaży flotowej.

Przeczytaj również
Popularne