Zamknij Ta strona korzysta z ciasteczek aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze strony oznacza, że zgadzasz się na ich użycie.
MoYa

RENAULT Z NAGRODĄ DLA NAJLEPSZEJ REKLAMY W 2009 ROKU

logo_renaultReklama Mleczarz promująca samochody dostawcze Renault, została uznana najlepszą reklamą 2009 roku według badania AdRanking. Ogłoszenie wyników nastąpiło podczas uroczystej gali konkursu reklamowego Kreatura 2010.
Spot reklamowy Mleczarz uzyskał najwyższą notę spośród wszystkich reklam badanych w czterech megakategoriach: FMCG, motoryzacja, usługi i produkty telekomunikacyjne oraz rozrywka, kultura i finanse. AdRanking jest cyklicznym badaniem oceniającym spoty reklamowe, prowadzonym na ogólnopolskiej próbie internautów. Co tydzień ocenianych jest 10 spotów z jednej megakategorii. Respondenci oglądają reklamę, a następnie odpowiadają na pytania dotyczące oceny danego spotu i jego wcześniejszej znajomości. Pomiar ilościowy każdej reklamy ma miejsce raz w miesiącu, a wyniki eksponowane są na bieżąco na stronach portalu mediamikser.pl.Renault jest europejskim liderem pod względem sprzedaży samochodów dostawczych. Spot reklamowy przedstawia współczesnym przechodniom dostawczy samochód mleczarza sprzed ponad 100 lat, podkreślając w ten sposób wieloletnie doświadczenie francuskiego koncernu w produkcji aut dostawczych, która rozpoczęła się w 1901 roku.

Przeczytaj również
Popularne