Zamknij Ta strona korzysta z ciasteczek aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze strony oznacza, że zgadzasz się na ich użycie.
Konkurs

Pół miliona aut we flocie Alphabet

500-000-press-event-522 lutego Alphabet oficjalnie przekazał w użytkowanie 500,000 samochód w swojej flocie. Zamówienie na półmilionowe auto złożył w grudniu minionego roku klient polskiego oddziału Alphabet, firma Deloitte Polska. Uroczyste przekazanie kluczyków odbyło się w ostatni piątek w Monachium. W wydarzeniu wzięli udział przedstawiciele Alphabet, w tym Norbert van den Eijnden i Ed Frederiks (Prezesi Alphabet International), Leszek Pomorski (Prezes Alphabet Polska) oraz dziennikarze z Polski i Europy. 500-000-press-event-2Alphabet opiekuje się flotą Deloitte od 2003 roku, zarządzając ponad 100 pojazdami w full service leasingu. Grupa Deloitte od 12 lat należy do grona międzynarodowych klientów Alphabet, który obsługuje w sumie blisko 700 pojazdów dla 7 europejskich oddziałów firmy.   500-000-press-event-1Nasza współpraca z Alphabet jest bardzo satysfakcjonująca. Na wyróżnienie zasługuje szczególnie doskonała komunikacja z doradcami oraz elastyczność i terminowość załatwiania wszelkich kwestii związanych z naszą flotą - mówi Leszek Tokarski, Partner w Deloitte Polska. Warto zaznaczyć, że każdy kierowca w naszej firmie posiada możliwość samodzielnego wyboru marki oraz modelu swojego auta w ramach określonego limitu. Ze względu na duże zróżnicowanie pojazdów, będące naturalną konsekwencją takiej polityki flotowej, wspomniana elastyczność jest szczególnie istotna. Planujemy kontynuować współpracę z firmą Alphabet, która jest obecnie naszym jedynym dostawcą usług flotowych. 500-000-press-event-9Współpraca z Deloitte Polska stanowi definicję specjalizacji naszej firmy, którą jest bycie dostawcą mobilności biznesu za pośrednictwem aut wszystkich marek - mówi Leszek Pomorski, Prezes Alphabet Polska. Deloitte jest wymagającym klientem, stosującym politykę user-chooser. Wielomarkowość naszej oferty w połączeniu z naszą najsilniejszą stroną, którą jest jakość obsługi klienta, doskonale wpasowuje się tym samym w potrzeby firmy Deloitte. Źródło : Alphabet 

Przeczytaj również
Popularne