Zamknij Ta strona korzysta z ciasteczek aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze strony oznacza, że zgadzasz się na ich użycie.

PIRELLI głównym dostawcą opon sieci Point S w Europie

pirelli_logoNiezależna sieć stacji obsługi samochodów Point S rozwija współpracę z producentem opon Pirelli. 24 lutego w Mediolanie przedstawiciele obu firm podpisali kontrakt o ekspansji na wszystkie europejskie rynki, na których dostępne są serwisy Point S. Dzięki temu porozumieniu Pirelli zostało głównym dostawcą opon do sieci Point S w całej Europie i tym samym strategicznym partnerem w biznesie flotowym. Kontrakt zawarty pomiędzy firmami zakłada bliską współpracę w takich obszarach, jak rozwój i ekspansja sieci zaopatrzeniowej w całej Europie, profesjonalny serwis w stacjach Point S, wspólne akcje marketingowe w sklepach i użycie stworzonej przez Point S internetowej platformy zamówień (EIOS – European Internet Ordering Solutions). Obie firmy mają wieloletnie doświadczenie w branży oponiarskiej, współpracują ze sobą od ponad 25 lat. - Do tej pory Pirelli było jedynie jednym z wielu dostawców opon do sieci Point S. Wspólnie jednak doszliśmy do wniosku, że połączone siły pozwolą na wykreowanie i wprowadzenie atrakcyjnych i ekskluzywnych projektów marketingowych, które niewątpliwie przyniosą korzyści obu stronom - mówi Alessandro D'Este, Dyrektor Zarządzający Pirelli na Europę. - W ostatnich latach Point S postawiło przede wszystkim na rozwój, tworząc międzynarodową sieć ponad 1900 punktów serwisowych w dwudziestu krajach Europy. Jest bardzo dużo powodów, które przesądziły o rozszerzeniu współpracy na wszystkie rynki europejskie. Stworzona przez Point S internetowa platforma zamówień (EIOS) jest w tym przypadku bardzo pomocnym narzędziem - dodaje Alessandro D'Este. Wyniki projektów partnerskich, które zostały wdrożone do tej pory w Niemczech sugerują, że obie firmy podjęły dobrą strategicznie decyzję. - Pirelli jest jednym z niewielu znanych producentów opon, podejmującym system handlu, który nie konkuruje z nami na rynku. Ponieważ Point S posiada silnie rozwiniętą sieć sprzedaży i dystrybucji w całej Europie, podpisanie porozumienia to korzystne rozwiązanie dla obu partnerów. Spodziewamy się także zwiększenia popytu na produkty marki Pirelli ze względu na ich zaangażowanie w Formułę 1 – tłumaczy Jürgen Benz, Dyrektor Zarządzający Point S.

Przeczytaj również
Popularne