Zamknij Ta strona korzysta z ciasteczek aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze strony oznacza, że zgadzasz się na ich użycie.

Peugeot 508 w Polsce

peugeot_logoAkcją „Otwartych Dni" trwającą od 17 do 20 marca br. w sieci Peugeot w całej Polsce rozpoczęła się sprzedaż nowego modelu Peugeot 508. Salony wszystkich koncesji zaaranżowane były w wyjątkowy sposób, tak aby zaprezentować nowy, flagowy model Peugeot w odpowiedniej, eleganckiej oprawie. Nowy Peugeot 508 cieszył się ogromnym zainteresowaniem. W ciągu czterech dni salony Peugeot odwiedziło blisko 2 000 osób, a 1 772 potencjalnych klientów odbyło jazdy próbne, których owocem są liczne złożone zamówienia. Uwzględniając jednocześnie fakt, iż samochody Peugeot z segmentu D odnosiły od ponad półwiecza sukcesy rynkowe, Marka wiąże duże nadzieje na dobre wyniki handlowe nowego modelu. Przy okazji „Otwartych Dni" został również rozstrzygnięty konkurs związany z żywą reklamą Peugeot 508, pod hasłem „Quality Time". Konkursową aplikację odwiedziły 14 053 osoby, podstrony były przeglądane prawie 90 000 razy. W sumie zostało wgranych 1 399 zdjęć, na które oddano łącznie11 915 głosów. 23 marca ogłoszono wyniki konkursu. Autorem zwycięskiego zdjęcia jest Pani Katarzyna Szmidt. Reklama obejmująca wszystkie nadesłane zdjęcia ukaże się w kwietniowym numerze tygodnika Newsweek Polska.

Przeczytaj również
Popularne