Zamknij Ta strona korzysta z ciasteczek aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze strony oznacza, że zgadzasz się na ich użycie.

Partner Opony Polska Przedsiębiorstwem Fair Play 2010

logo_fair_play-thPartner Opony Polska „Przedsiębiorstwem Fair Play 2010”.
 
17 grudnia 2010 r. w warszawskim Pałacu Kultury i Nauki odbyła się gala wręczenia certyfikatów laureatom XIII edycji programu „Przedsiębiorstwo Fair Play”.
Wśród uhonorowanych firm znalazła się sieć serwisów Partner Opony Polska. Program „Przedsiębiorstwo Fair Play” to ogólnopolskie przedsięwzięcie, którego podstawowym celem jest promocja etyki w działalności gospodarczej. Firmy zgłaszające swój udział w programie poddawane są weryfikacji przez niezależną instytucję, a otrzymany certyfikat stanowi potwierdzenie rzetelności przedsiębiorstwa w relacjach z klientami, kontrahentami, pracownikami, wspólnikami,  społecznością lokalną i władzą. Jednym z podstawowych kryteriów oceny jest terminowość w regulowaniu zobowiązań (finansowych i wszelkich innych) wobec partnerów biznesowych oraz instytucji i urzędów państwowych. Partner Opony   Polska (POP) od lat hołduje szeroko pojętej społecznej odpowiedzialności biznesu, a swój udział w programie postrzega jako wsparcie jego idei. – Dając przykład skuteczności biznesowej w połączeniu z etycznym postępowaniem, chcemy  zachęcić innych do wdrażania dobrych praktyk we własnych firmach. Wzajemne zaufanie i rzetelność ułatwiają relacje biznesowe i pozostaje sobie życzyć, aby coraz więcej przedsiębiorstw spełniało kryteria programu – powiedział Marek  Galanter prezes POP, który odebrał certyfikat dla swojej firmy.
Warto dodać, że w skali kraju tylko 16 firm z branży motoryzacyjnej otrzymało tytuł „Przedsiębiorstwo Fair Play 2010”. Tym cenniejsze są wyróżnienia dla tych kilkunastu przedsiębiorstw stanowiących wzór do naśladowania.

Przeczytaj również
Popularne