Zamknij Ta strona korzysta z ciasteczek aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze strony oznacza, że zgadzasz się na ich użycie.
Konkurs

Odmłodzone i tańsze Mito

mitoAlfa Romeo MiTo, debiutuje w polskich salonach z nowymi bogatymi pakietami wyposażenia i w nowych niższych cenach. MiTo seria 1 debiutuje na polskim rynku jako samochód oferowany w niższych cenach. W zależności od wersji odświeżona Alfa jest dostępna taniej od 600 zł do 1100 zł. W ofercie pojawiła się nowa podstawowa wersja Junior napędzana silnikiem benzynowym 1.4/70 KM z ceną od 47 400 zł brutto. Wyposażono ją standardowo m.in. w elektrycznie regulowane szyby i lusterka, zdalnie sterowany zamek centralny, system wspomagania siły hamowania, poduszki powietrzne przednie i boczne, kurtyny powietrzne, poduszkę chroniącą kolana kierowcy, komputer pokładowy, radio CD/MP3 oraz ABS i system wspomagania nagłego hamowania BAS. Najważniejsze zmiany Alfy Romeo MiTo seria 1 w porównaniu do seria 0: * cztery poziomy kompletacji: nowy Junior od 47 400 zł; Progression od 51 400 zł; Distinctive od 61 900 zł; Quadrifoglio Verde od   85 900 zł (lepiej wyposażona) * w wersji Progression z silnikiem 1.4/78 KM jest seryjnie montowany system Start&Stop, który pozwoli kierowcy ograniczyć zużycie paliwa wyłączając silnik np. w czasie oczekiwania na zielone światło, * nowe pakiety wyposażenia dodatkowego - dzięki temu Klient może zaoszczędzić od 20% do 45% w porównaniu do sytuacji kiedy kompletowałby indywidualnie wyposażenie zawarte w pakiecie. Przykład - pakiet przewidziany do wersji Junior i Progression składający się z klimatyzacji, 16-calowyh felg ze stopów lekkich, tylnego zderzaka sportowego, tylnego spoilera i chromowanej końcówki rury wydechowej kosztuje tylko 3500 zł. W przypadku dokupienia jedynie klimatyzacji (2500 zł) i felg (1700 zł) Klient musiałby zapłacić 4200 zł. * dwusprzęgłowa automatyczna skrzynia biegów „Alfa TCT" jest dostępna na poziomie wyposażenia Distinctive z silnikiem 1.4 TB 135 KM. Warto zaznaczyć, że łopatki sterujące skrzynią TCT przy kolumnie kierownicy stały się standardem tak wyposażonej Alfy MiTo seria 1, * w palecie kolorów karoserii pojawił się lakier brązowy oraz niebieski, * odświeżona kolorystyka wnętrza, siedzenia otulają tkaniny o nowych atrakcyjnych wzorach. Żródło  Alfa Romeo

Przeczytaj również
Popularne