Zamknij Ta strona korzysta z ciasteczek aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze strony oznacza, że zgadzasz się na ich użycie.

Nowy partner Citroen Polska

europ_assistanceEurop Assistance Polska rozpoczęła współpracę z Citroen Polska w zakresie obsługi programu Citroen Assistance. Usługi assistance stanowią część dwuletniej gwarancji producenckiej. Ochroną objęci są zarówno kierowcy, jak i osoby towarzyszące w podróży. W wyniku awarii lub innego zdarzenia objętego gwarancją, wynikających z defektu mechanicznego, hydraulicznego, elektrycznego lub elektronicznego, klienci Citroen Polska mogą liczyć na nieodpłatną pomoc assistance. W ramach pakietu klientom przysługuje naprawa pojazdu na miejscu zdarzenia lub holowanie pojazdu do najbliższego autoryzowanego punktu sieci. Ponadto, właściciel pojazdu może liczyć na organizację i pokrycie kosztów pojazdu zastępczego od 3-6 dni w zależności od modelu pojazdu. Jeżeli awaria nastąpiła w promieniu ponad 100 km od miejsca zamieszkania, Europ Assistance Polska zorganizuje i pokryje koszty podróży powrotnej do miejsca zamieszkania, kontynuowania podróży do miejsca docelowego lub zakwaterowania na czas naprawy dla kierowcy i towarzyszących mu osób. - Citroen Assistance to pakiet usług pomocnych niemal w każdej sytuacji na drodze. Dzięki temu, że pomoc obejmuje zdarzenia nie tylko w Polsce, ale i na terytorium całej Europy, klienci Citroen Polska mogą spokojnie podróżować również na zagranicznych trasach – dodaje Łukasz Smolak, Account Manager, Europ Assistance Polska.  

Przeczytaj również
Popularne