Zamknij Ta strona korzysta z ciasteczek aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze strony oznacza, że zgadzasz się na ich użycie.
TruckCare - 1

Nowy Hyundai ix20 – światowa premiera samochodu podczas targów w Paryżu

JC_teaser_michelend_1Podczas tegorocznego Mondial de l'Automobile w Paryżu będzie miała miejsce światowa premiera nowego modelu marki Hyundai – ix20, reprezentującego segment B-MPV. Hyundai ix20, zaprojektowany w niemieckim centrum projektowym firmy w Rüsselsheim, jest drugim - po ix35, europejskim samochodem stworzonym zgodnie z nowym językiem projektowania Hyundaia Fluidic Sculpture (Opływowa Rzeźba). Załączony szkic zapowiada radykalne odejście od charakterystycznej dla tego segmentu koncepcji pudełkowego minivana, w kierunku bardziej dynamicznych i sportowych kształtów. ix20 reprezentuje crossover-owy charakter oraz uniwersalność użytkowania – jest on nie tylko funkcjonalnym środkiem transportu, ale jednocześnie zapewnia dynamikę i przyjemność z jazdy. ix20 trafi do salonów w czwartym kwartale 2010 roku. Będzie oferowany z unikalnym programem gwarancyjnym Hyundaia 5-Year Triple Care, obejmującym 5-letnią gwarancję bez limitu kilometrów, 5 lat opieki technicznej pojazdu oraz 5 lat assistance. Kolejną premierą w Paryżu będzie nowy i10. To odświeżona wersja popularnego mikrovana, który zyskał szereg ulepszeń w zakresie designu i wyposażenia, a przede wszystkim otrzymał nowy 1.0-litrowy silnik z systemem ISG, o obniżonym poziomie emisji CO2. Międzynarodowe targi motoryzacyjne w Paryżu będą także okazją do zaprezentowania najnowszych osiągnięć Hyundaia w autorskim programie ekologicznym Blue DriveTM, dzięki któremu firma aspiruje do stania się światowym liderem w stosowaniu technologii przyjaznych środowisku. Modele oferowane w ramach programu Blue DriveTM charakteryzują się znacznie obniżonymi wskaźnikami emisji substancji szkodliwych, co podkreśla troskę Hyundaia o środowisko naturalne. Aby odpowiednio zaprezentować szeroką linię produktów marki Hyundai oraz nowe technologie, firma zdecydowała się w tym roku na powiększenie swojego stoiska wystawienniczego o 66%.

Przeczytaj również
Popularne