Zamknij Ta strona korzysta z ciasteczek aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze strony oznacza, że zgadzasz się na ich użycie.

Nowy dyrektor sprzedaży do firm w Citroenie

citroenflotaNa dynamicznie zmieniającym się i trudnym rynku będzie on odpowiadał za politykę sprzedaży do klientów instytucjonalnych, kontakty z firmami wynajmu długoterminowego, pozyskiwanie nowych kluczowych klientów oraz wdrażanie programu Citroen Business Center w sieci dealerskiej marki. Wojciech Wiatrowski, z początkiem czerwca mianowany dyrektorem ds. sprzedaży do firm, jest związany z marką Citroen od 15 lat. Przez lata pracował na stanowiskach związanych z finansami i administracją, początkowo jako szef ds. controllingu finansowego, następnie jako dyrektor finansowo-administracyjny w węgierskiej filii marki, a w latach 2008-2012 jako dyrektor administracyjno-finansowy w Citroen Polska. W ostatnim okresie, pragnąc rozwijać swoje kompetencje w działaniach handlowych, Wiatrowski pełnił funkcję jako national key account manager we wspólnym dziale B2B PSA. Na swoim koncie ma m.in. kontrakt na ponad 1 200 samochodów sprzedanych Poczcie Polskiej. Mówi Wojciech Wiatrowski: "Od wielu lat mam okazję obserwować rozwój rynku sprzedaży samochodów nowych w Polsce i w Europie. Rynek ten ciągle się zmienia, a klient instytucjonalny jest coraz bardziej świadomy i profesjonalny w swoim podejściu do floty samochodowej. Cena przestała być najważniejszym kryterium przy wyborze samochodów do parku. Firmy szczegółowo analizują koszty serwisu oraz wartość rezydualną, ważne staje się priorytetowe traktowanie klienta biznesowego podczas całego okresu użytkowania samochodu". "Aby sprostać rosnącym wymaganiom firm, powołaliśmy program Citroen Business Center, który w najbliższym czasie będzie intensywnie rozwijany w naszej sieci dealerskiej. Będziemy także pracować nad tym, aby nasza gama samochodów dostawczych dostępna z jeszcze szerszą paletą adaptacji i zabudów. Produkty, które aktualnie oferujemy (m.in. modele z prestiżowej linii DS), dzięki jakości i rozwiązaniom technologicznym w nich zastosowanym cieszą się coraz większym zainteresowaniem klientów biznesowych. Teraz pozostaje je tylko ubrać w odpowiednio atrakcyjną ofertę, która skusi maksymalną liczbę firm. I to właśnie zadanie zostało postawione przede mną i przed działem, którym mam przyjemność kierować". Citroen

 
 

Przeczytaj również
Popularne