Zamknij Ta strona korzysta z ciasteczek aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze strony oznacza, że zgadzasz się na ich użycie.
TruckCare - 1

Nowy dyrektor marketingu w reginalnej centrali Nissana

75929_22_30Z dniem 1 stycznia 2011r. pracę w Nissan Sales Central & Eastern Europe w Budapeszcie rozpoczął Robert Prusiński, który przejmie obowiązki Dyrektora Marketingu na region CEE od 1 marca 2011r. Kolejna osoba z Polski zatrudniona w regionalnej centrali dowodzi, że polski rynek odgrywa kluczowe znaczenie. Nie dość, że około 70% całej sprzedaży NSCEE ma miejsce w Polsce, to Polska jest już ósmym największym rynkiem Nissan w Europie. Robert Prusinski swoją zawodową przygodę z motoryzacją rozpoczął w firmie Peugeot Polska w Warszawie, gdzie kolejno zajmował stanowiska w Działach Logistyki, Dyrekcji Handlowej i Marketingu. W roku 2002 wyjechał do centrali paryskiej, gdzie początkowo objął pozycję Szefa Działu Sprzedaży w sieci dealerskiej Automobiles Peugeot, a następnie Zastępcy Dyrektora Sprzedaży Flotowej dla Paryża i jego regionu. Trzy lata później został powołany na stanowisko Dyrektora Handlowego Peugeot Rosja. W Moskwie Robert przebywał do końca roku 2010 i był tam przede wszystkim odpowiedzialny za sprzedaz do Klientów Indywidualnych i flotowych, rozwój sprzedaży LCV i zabudów lokalnych, politykę handlową i rozwój Sieci Dealerskiej na całym terytorium Federacji Rosyjskiej. Aktualne wyzwanie na nowym stanowisku w Nissanie to, jak przyznaje, aktywne wsparcie sprzedaży i umocnienie wizerunku marki na 4 zróżnicowanych rynkach Europy Centralnej. Robert posiada ogromne doświadczenie sprzedażowe i produktowe, a co sam podkreśla bardzo wyraźnie, to znajomość funkcjonowania wielu działów z różnych poziomów pozwala zrozumieć i dotrzeć do sedna spraw i problemów. Robert Prusinski ma 39 lat i jest żonaty. Jego pasją są podróże i fotografia, mówi biegle 3 językami (francuski, angielski i rosyjski).

Przeczytaj również
Popularne