Grzegorz Sokalski został Dyrektorem B2B Peugeot Polska. Poniżej krótka informacja o jego karierze. Grzegorz Sokalski - lat 35, żonaty, wykształcenie wyższe: zarządzanie (studia na SGH) oraz politechniczne. ścieżka kariery: 1999-2000 - Centrum Daewoo - Departament Marketingu - asystent Dyrektora następnie Product Menedżer,2000-2002 - Peugeot Polska - Product Manager Dyrekcja Marketingu - analiza rynku, cen i pozycjonowanie produktu,2002-2004- Peugeot Polska - CRM Manager Dyrekcja Marketingu - programy lojalnościowe, CRM, badania konsumenckie i satysfakcji klientów,2005-2007 - Peugeot Polska - Szef Strefy Dyrekcji Handlowej - Strefa płd-zach 2 lata oraz płn-wsch (z Warszawą) rok pracy,2008-2009 - Peugeot Polska - Kierownik działu animacji sprzedaży (Manager Szewów Stref w Dyrekcji Handlowej)2009-2010 - Peugeot Polska - Dyrektor Jakości i rozwoju sieci dealerskiej, od 1 lutego 2011 - Peugeot Polska - Dyrektor sprzedaży B2B,hobby: narciarstwo, pływanie, historia i oczywiście motoryzacja.