Firma LEJ rozpoczęła masową produkcję na pierwszej linii produkcyjnej w fabryce Kusatsu w czerwcu zeszłego roku i od tego czasu pracuje przy wykorzystaniu pełnej zdolności produkcyjnej, wytwarzając 200 000 ogniw rocznie (wystarczających do zasilenia 2 300 pojazdów elektrycznych). Druga linia rozpocznie pracę w czerwcu tego roku, umożliwiając firmie LEJ eksport kolejnych 400 000 ogniw (wystarczających do zasilenia 4 500 pojazdów elektrycznych), co w sumie pozwoli na roczną produkcję 600 000 ogniw (wystarczających do zasilenia 6 800 pojazdów elektrycznych). Ponadto, firma LEJ inwestuje w linię produkcyjną w swoim zakładzie w Kioto (Biuro firmy GS Yuasa w Kioto), a począwszy od grudnia 2010 roku będzie produkowała 1 milion ogniw rocznie (wystarczających do zasilenia 11 000 pojazdów elektrycznych). Koncern Lithium Energy Japan z powodzeniem opracował technologie produkcji ogniw litowo-jonowych o dużej pojemności na specjalnie zaprojektowanej linii przeznaczonej do produkcji masowej, a obecnie przygotowuje się do podjęcia zakrojonych na szeroką skalę działań, które pozwolą spełnić zapotrzebowanie na ponad 10 000 źródeł napędu dla pojazdów elektrycznych rocznie.
W drugiej połowie roku podatkowego 2012, kiedy ruszą prace w fabryce Ritto, firma LEJ będzie zdolna do produkcji 6 milionów ogniw (wystarczająco do zasilenia 67 800 pojazdów elektrycznych) w trzech oddziałach produkcyjnych w Kusatsu, Kioto i Ritto. W przyszłości koncern planuje rozwinięcie działalności w Japonii w celu spełnienia rocznego zapotrzebowania na 100 000 źródeł napędu dla pojazdów elektrycznych.
Na budowę fabryki Ritto firma LEJ otrzyma maksymalną dotację w wysokości 5 miliardów jenów w ramach „Regionalnego Programu Dotacji na Rozwój „Zielonych” Firm i Tworzenie Nowych Miejsc Pracy” opracowanego przez Ministerstwo Gospodarki, Handlu i Przemysłu na rok podatkowy 2009.