Od dziś, przez kolejnych pięć wtorków, Mazda Motor Poland zaprasza do wspólnego oglądania najlepszych filmów dokumentalnych ostatnich lat. Unikalny przegląd najciekawszych produkcji z poprzednich edycji festiwalu Millennium Docs Against Gravity udostępniany będzie bezpłatnie na platformie cda.pl. Każdej projekcji towarzyszyć będzie wprowadzenie przygotowane przez gości specjalnych – ekspertów z dziedziny kina, kultury i ekologii, którzy przybliżą widzom kontekst dokumentów z całego świata. Klimat pierwszego seansu – „Zamknij się i graj na pianinie”, opowiadającego historię muzyka Chilly’ego Gonzalesa, przybliżają dziennikarz Bartek Chaciński i pianistka Hania Rani.
Seanse filmowe będą dostępne przez link opublikowany na wydarzeniu na Facebooku, które można znaleźć wpisując #WMoimStylu oraz pod linkiem: https://bit.ly/2UHJkB8
„Akcja #WMoimStylu, którą prowadzimy już od zeszłego roku, to niemal dokumentalny projekt Mazdy, ukazujący codzienność wybranych artystów i rzemieślników, osób mających niezłomną determinację, by realizować swoje pasje z niezwykłą dbałością o jakość i wysoki poziom artystyczny.” – mówi Zuzanna Glinkowska, Communication Manager Mazda Motor Poland. „Hasło tegorocznej edycji festiwalu Millennium Docs Against Gravity CZUŁOŚĆ DO ŚWIATA nabiera w obliczu aktualnej sytuacji związanej w wybuchem pandemii szczególnego znaczenia. To nie tylko hasło przewodnie festiwalu, ale także wyzwanie dla twórców i nas – wszystkich widzów, odnoszące się do najbardziej aktualnych problemów współczesnego świata. Możliwość lepszego poznania świata dzięki kultowym filmom dokumentalnym jest potrzebna do zrozumienia rzeczywistości, w której żyjemy.” – dodaje Z. Glinkowska.
W oczekiwaniu na 17. edycję festiwalu, która odbędzie się w dniach 4-13 września 2020 r., w ramach akcji #ZostańWDomu #WMoimStylu zostaną zaprezentowane następujące filmy:
Jednocześnie Mazda Motor Poland, stosując się do wytycznych WHO i zaleceń rządu polskiego, utrzymuje działalność swoich autoryzowanych serwisów i większości salonów sprzedaży, by zapewnić mobilność swoim klientom. Zachęca przy tym do kontaktowania się ze swoimi salonami i serwisami mailowo, telefonicznie lub za pośrednictwem mediów społecznościowych. Podczas wizyty w serwisie jego przedstawiciel zadba o zapewnienie jak najwyższego poziomu bezpieczeństwa. Informacje na temat podjętych działań można znaleźć tutaj: https://www.mazda.pl/covid/