Transmisja na żywo była nadawana z Akademii Rafaela Nadala, która mieści się w jego rodzinnym mieście na Majorce. Przekaz na żywo odbywał się na kanale #GetRafaMoving. Miłośnicy tenisa i fani Nadala mieli wpływ na przebieg szkolenia. Dzięki emotikonom do wyboru mogli głosować na to, jakie zagrania najbardziej chcieliby zobaczyć w wykonaniu znanego tenisisty. Podczas wyjątkowego treningu Nadal zaprezentował szereg niesamowitych uderzeń.
Po zakończeniu szkolenia powiedział: „Fani są bez tenisa od miesięcy. Poza ćwiczeniami w mojej akademii nie byłem aktywny sportowo, więc sesja transmitowana na żywo naprawdę mi się podobała. Jej zorganizowanie było znakomitym pomysłem”.
„Kia towarzyszy mi odkąd skończyłem 17 lat. Koreańska marka odegrała i wciąż odgrywa ogromną rolę nie tylko w mojej zawodowej karierze, ale w życiu w ogóle. Nie mogę doczekać się tego, co przyniesie kolejne pięć lat naszej współpracy zarówno na boisku, jak i poza nim”.
Prezes i dyrektor generalny Kia Motors, Ho Sung Song, powiedział: „16-letnia współpraca z Rafaelem Nadalem zainspirowała miliony ludzi do gry w tenisa. W czasach, gdy potrzebuje on kontaktu z fanami bardziej niż kiedykolwiek wcześniej, chcieliśmy zaangażować ich w jego trening i zachęcić do powrotu do grania. Cieszymy się, że przedłużamy współpracę z wyjątkowym sportowcem na kolejne pięć lat i już nie możemy doczekać się następnych inspirujących pomysłów”.