Zamknij Ta strona korzysta z ciasteczek aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze strony oznacza, że zgadzasz się na ich użycie.

Kia i Rafael Nadal rozszerzają współpracę

Przedłużenie współpracy Kia Motors Corporation z Rafaelem Nadalem o 5 lat oznacza, że w sumie będzie ona trwała ponad 20 lat. Po raz pierwszy fenomenalny tenisista był sponsorowany przez hiszpański oddział marki Kia jako młody chłopak, w 2004 roku. Już dwa lata później, w wieku zaledwie 19 lat, Rafael Nadal został ambasadorem Kia Motors na świecie.

 

Transmisja na żywo była nadawana z Akademii Rafaela Nadala, która mieści się w jego rodzinnym mieście na Majorce. Przekaz na żywo odbywał się na kanale #GetRafaMoving. Miłośnicy tenisa i fani Nadala mieli wpływ na przebieg szkolenia. Dzięki emotikonom do wyboru mogli głosować na to, jakie zagrania najbardziej chcieliby zobaczyć w wykonaniu znanego tenisisty. Podczas wyjątkowego treningu Nadal zaprezentował szereg niesamowitych uderzeń.

 

 

Po zakończeniu szkolenia powiedział: „Fani są bez tenisa od miesięcy. Poza ćwiczeniami w mojej akademii nie byłem aktywny sportowo, więc sesja transmitowana na żywo naprawdę mi się podobała. Jej zorganizowanie było znakomitym pomysłem”.

 

„Kia towarzyszy mi odkąd skończyłem 17 lat. Koreańska marka odegrała i wciąż odgrywa ogromną rolę nie tylko w mojej zawodowej karierze, ale w życiu w ogóle. Nie mogę doczekać się tego, co przyniesie kolejne pięć lat naszej współpracy zarówno na boisku, jak i poza nim”.

 

Prezes i dyrektor generalny Kia Motors, Ho Sung Song, powiedział: „16-letnia współpraca z Rafaelem Nadalem zainspirowała miliony ludzi do gry w tenisa. W czasach, gdy potrzebuje on kontaktu z fanami bardziej niż kiedykolwiek wcześniej, chcieliśmy zaangażować ich w jego trening i zachęcić do powrotu do grania. Cieszymy się, że przedłużamy współpracę z wyjątkowym sportowcem na kolejne pięć lat i już nie możemy doczekać się następnych inspirujących pomysłów”.

Przeczytaj również
Popularne