Zamknij Ta strona korzysta z ciasteczek aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze strony oznacza, że zgadzasz się na ich użycie.
Trends

Już 10 tys. Polaków poparło ideę Narodowego Eksperymentu Bezpieczeństwa

weekend_bez_ofiarJuż 10 tys. Polaków poparło ideę Narodowego Eksperymentu Bezpieczeństwa „Weekend bez Ofiar“. Ruszyła kampania promująca akcję w telewizji i radiu. Do realizacji spotów reklamowych włączył się Mietek Szcześniak udostępniając swoją piosenkę „No co Ty na to?” Po raz pierwszy w Polsce akcja promująca bezpieczeństwo drogowe skupia się na budowaniu narodowej wspólnoty tych wszystkich, którzy chcą, by na naszych drogach ginęło mniej osób. Organizatorzy o poparcie apelują do każdego: instytucji publicznych, mediów, ale również użytkowników dróg – kierowców, pasażerów, pieszych czy rowerzystów. Do udziału w Narodowym Eksperymencie Bezpieczeństwa przekonywać mają reklamy, które od wczoraj emitowane są w ogólnopolskich telewizjach. Są one równie niestandardowe, jak koncept całego przedsięwzięcia. Spoty nie emanują tragedią, nie straszą, nie ma w nich krwawych scen. Utrzymano je w radosnej atmosferze panującej w okresie urlopów, czasami są wręcz humorystyczne. W reklamach zobaczymy kierowców, którym jazda samochodem sprawia prawdziwą przyjemność: będą osoby, które dopiero co odebrały prawo jazdy i ci, których staż za kierownicą jest kilkudziesięcioletni. Motywem przewodnim wszystkich spotów jest pełen pozytywnej energii utwór „No co Ty na to?“ autorstwa i w wykonaniu Mietka Szcześniaka. Artysta społecznie poparł akcję i przekazał prawa do wykorzystania utworu w kampanii promocyjnej.Spoty telewizyjne obejrzeć można na kanale Youtube:http://www.youtube.com/watch?v=UJOF7Ez-aF8*http://www.youtube.com/watch?v=yOy0n8B3iBU*Zanim jeszcze wystartowała kampania telewizyjna, ideę Narodowego Eksperymentu Bezpieczeństwa poparło ponad 10 tys. Polaków.  Do akcji przystąpili składając swój podpis na stronie www.WeekendBezOfiar.pl, wysyłając SMS pod numer 70567 lub stając się fanami profilu na Facebooku. W promocję przedsięwzięcia zaangażowało się też przeszło 50 ogólnopolskich i regionalnych mediów.Organizatorem Narodowego Eksperymentu Bezpieczeństwa „Weekend bez Ofiar“ jest Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad. Partnerami przedsięwzięcia są również Krajowa Rada Bezpieczeństwa Ruchu Drogowego, Komenda Główna Policji, Komenda Główna Państwowej Straży Pożarnej oraz Lotnicze Pogotowie Ratunkowe. Honorowy patronat nad akcją objął Minister Infrastruktury Cezary Grabarczyk.

Przeczytaj również
Popularne