Zamknij Ta strona korzysta z ciasteczek aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze strony oznacza, że zgadzasz się na ich użycie.
TruckCare - 1

Hyundai wspiera kampanię na rzecz walki z ubóstwem

hyundai_logoHyundai Motor Company przyłączył się do światowej kampanii White Band 2010, której celem jest aktywne przeciwstawianie się ubóstwu i nierówności. Pracownicy firmy na całym świecie zachęcani będą do noszenia na ręce białych bransoletek, symbolicznie wyrażających solidarny głos sprzeciwu wobec problemu biedy i nierównych warunków życia. Główne działania, takie jak wspólne eventy dla Klientów połączone ze zbiórką pieniędzy zostaną przeprowadzone w przedstawicielstwach Hyundaia w ponad 22 krajach – miejsca te, będą przez 3-tygodniowy okres trwania kampanii widocznie oznakowane plakatami promocyjnymi, zawierającymi hasło przewodnie „Stand Up, Take Action" przetłumaczone na odpowiednie języki. Do akcji przyłączyli się także pracownicy oraz dealerzy Hyundai Motor Poland w całej Polsce, którzy zachęcać będą odwiedzających ich salony Klientów do zakupu specjalnie oznakowanej, białej bransoletki. W salonach pojawią się także plakaty informujące o skali problemu światowego głodu oraz wynikającej z tego faktu umieralność ludzi. Środki finansowe uzyskane ze sprzedaży bransoletek trafią do potrzebujących za pośrednictwem polskiego oddziału UNICEF. Zapoczątkowana w 2005 roku kampania White Band ma na celu wzmocnienie świadomości społecznej na temat ubóstwa oraz wspierania Milenijnych Celów Rozwoju (Millennium Development Goals), obejmujących zmniejszenie śmiertelności dzieci i poprawę zdrowia matek do 2015 roku. Kampania organizowana jest co roku 17 października, który został ustanowiony przez ONZ Międzynarodowym Dniem Walki z Ubóstwem. Hyundai Motor Company uczestniczy w kampanii nieprzerwanie od czterech lat, wypełniając tym samym swoje obowiązki wynikające z odpowiedzialności społecznej biznesu.

Przeczytaj również
Popularne