Według EurotaxGlass's, nowy model ix35 reprezentant marki Hyundai w segmencie C-SUV, ma utrzymać w Europie wysoką wartość po trzech latach użytkowania. Najnowsza analiza przewiduje, że po trzech latach i przejechaniu 90 000 km Hyundai ix35 zachowa 62% pierwotnej ceny. Analizy wykonane dla ix35 w sześciu krajach europejskich wykazały, że w Niemczech – na największym rynku samochodowym w Europie, samochód utrzyma 58,1% pierwotnej wartości, wyprzedzając dotychczasowych liderów segmentu C-SUV, takich jak Toyota RAV4 (44,7%), Nissan Qashqai (50,5%) i Volkswagen Tiguan (55,6%). Również w Austrii, Belgii i Szwajcarii, ix35 osiągnął lepsze wyniki jeśli chodzi o wartość rezydualną w porównaniu do swoich japońskich i europejskich konkurentów.Hyundai jest silnym graczem także w innych krajach Europy – Hiszpanii oraz Czechach, gdzie znajduje się pierwsza europejska fabryka koreańskiego producenta. "Od czasu oficjalnej premiery, która miała miejsce na początku roku podczas targów motoryzacyjnych w Genewie, ix35 niezmiennie nas zaskakuje. Samochód stał się hitem zarówno w opinii konsumentów jak i mediów, a opublikowane dane dotyczące wartości rezydualnej potwierdzają, jak marka Hyundai umocniła swoją pozycję w Europie w ostatnich latach” - powiedział Allan Rushforth, wiceprezes Hyundai Motor Europe.